^ Eihän koko satoa missään nimessä kannata syödä heti ja joka päivä kuukauden aikana. Itse olen pakastanut herkkutatteja ja tehnyt mausteliemeen säilöttyjä. Niitä on sitten vuoden aikana mukavaa syödä aina silloin tällöin.
Itsellä nyt kayurapuuroa syön voisilmällä ja lasillinen tilamaitoa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
^ totta, mutta kun niitä alkaa olla kuivattuinakin jo ihan tarpeeksi.. Tuoreena (omasta mielestä) kuitenkin parhaita ja alkaa hyvät ideat loppumaan.. 😁
Kananugetteja. Ehdottomasti paras setti mitä koskaan olen tehnyt, johtuen, että viimeinkin sain ostettua sen lämpömittarin jotta voi zoomailla öljyn lämmöt tontille.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 04, 2021, 18:33:55 kirjoittanut Hetvield »
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant