^^ voihan viddu, mä olenkin tietämättäni piilohomo.Näin se paljastui! Mutta nykyään siitä ei onneksi joudu vankilaan.
Uutiset:
^^ voihan viddu, mä olenkin tietämättäni piilohomo.Näin se paljastui! Mutta nykyään siitä ei onneksi joudu vankilaan.
^^^ Minä olen bi.
Otan mielummin kaksi vuotta kiinteetä!!!!!!!^^ voihan viddu, mä olenkin tietämättäni piilohomo.Näin se paljastui! Mutta nykyään siitä ei onneksi joudu vankilaan.
Ei, mutta pääsee naisten kanssa shoppailee mekkoja. Tiedä sitten kumpi on pahempi..
En oikein ymmärrä sitä, että nimeät jotkut palveluntarjoajat ja siinäkin on virheitä. Minun tietääkseni, korjatkoot jos olen väärässä, ainakin KP:n ja Lasihelmen pinppaa saa nuolla tosin kelmun läpi.
Eikö limakalvojen kunto vaikuta sukupuolitautien tarttuvuuteen? Siis jos verrataan tervettä limakalvoa ärtyneeseen limakalvoon, jossa on ihottumaa, haavaumia ja mahdollisesti pientä veren tihrutusta?En oikein ymmärrä sitä, että nimeät jotkut palveluntarjoajat ja siinäkin on virheitä. Minun tietääkseni, korjatkoot jos olen väärässä, ainakin KP:n ja Lasihelmen pinppaa saa nuolla tosin kelmun läpi.
Ei saa enää. Tarjosin suojattua suuseksiä jonkun aikaa, mutta se ei vain toimi. En jaksa selittää, miksi se ei toimi, koska sitten tähän tulisi taas 5 ihmistä valittamaan, että minä haukun "kaikkia miehiä" paskoiksi luusereiksi. Enkä tietenkään hauku kaikkia miehiä. Ainoastaan heitä, jotka raiskaavat tai yrittävät raiskata minut nuolemalla väkisin suojatta, vaikka selkeästi kiellän ja käsken lopettamaan.
Muutaman henkilön kanssa suojattu suuseksi onnistui hyvin, ja näille yksilöille se on edelleen pöydällä. Muille en tarjoa tätä palvelua suojattuna enkä suojaamattomana.
Jos sinut on raiskattu, niin tee hyvä ihminen rikosilmoitus!!
^^
On sinun oma valinta annatko nuolla vaiko et. Siitä kannattaa jakaa tietoa ilmoituksessasi.
Suurin osa onneksi ymmärtää lukemansa. Suurin osa miehistä ei tykkää suuseksisuojista, joten kun he lukivat entisestä ilmostani, että suuseksi vain suojalla, niin enemmistö valitsi jättää suuseksin, tai peräti koko tapaamisen väliin. Hyvää toimintaaMinä esimerkiksi jätän siinä tapauksessa tapaamisen väliin kokonaan. Fair play. Minulla, kuten palveluntarjoajallakin on oikeus valita. Propsit lähtee poikkeuksetta siitä, että ilmoittaa asiasta sevästi.
Näyttää olevan Kuningattaren kanssa keskustelemassa taas lukutaidottomia tai luettua ymmärtämättömiä turskia.Se on se Setämiesten seurakunta...
Joo ei tietenkään, mutta en ole siviilissä vielä sellaista naista tavannut jolle suutelu, sormettaminen tai nuoleminen olisi vasten mielistä.Maailmalle alkaa tulla sellaista narttua vastaan että sinne jalkoväliin ei ole mitään asiaa muuta kuin kyrvän kanssa. Itseasiassa jos rupeat pillua nuolemaan niin et ole enää MIES. Kannattaa pitää mielessä jos maailmalle ponnistaa.
Vaari muistaa kun meni treffit nappiin ja sain upean mimmin matkaani. Sängyssä sitten naama kohti pillua ja mamma huutaa " wow, wow, wow, ARE YOU GAY!"
Loppuloma meni rattoisasti, kullia imettäessä.
Jos sinut on raiskattu, niin tee hyvä ihminen rikosilmoitus!!
Vau kiitos, ei olisi tullut itselle mieleenkään.^^
On sinun oma valinta annatko nuolla vaiko et. Siitä kannattaa jakaa tietoa ilmoituksessasi.
Ja niinhän minun kaikissa ilmoituksissani lukeekin, että tarjoan suuseksiä, mutta en itse vastaanota sitä.
Se on se Setämiesten seurakunta...Niin, on se tietysti ikävää, ettet ikinä voi sinne päästä.
No enpä kyllä haluaisi porukkaan, jonka jäsenet ovat naisvihamielisiä, ahdasmielisiä ja matalan koulutustason omaavia.Se on se Setämiesten seurakunta...Niin, on se tietysti ikävää, ettet ikinä voi sinne päästä.