Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Erika HOT  (Luettu 2960 kertaa)

Poissa Jukkizzz

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Erika HOT
« : Toukokuu 05, 2021, 13:17:12 »
Hyvää päivää

Arvon turskaveljet, kiertäkää tämä tarjoaja kaukaa. En käsitä mistä nuo vihreät plussat ovat siihen profiiliin tulleet, lienee itse itseään äänestänyt.
Kyllä oli niin totaalinen turn-off että voisi sanoa tympeimmäksi tapaukseksi ikinä. Suoraan repimään työkalua pystyyn ilman mitään esikivoja tai kosketteluita,
eikä vartaloa saanu suudella. Vain vähän koskea. Pimpan koskeminen lisähintaa. Vartalon suutelu lisähintaan. Puolen tunnin aika "loppuukin" vartin jälkeen ja
pyydetään jo lisähintaa. Kyllä lopahti fiilikset totaalisesti jo ensiminuuttiin... Toivottavasti ei tule ikinä Tampereelle takaisin!
Kerää rahat vaan ja sillä hyvä ilman mitään palveluvastinetta. Toinenkin, tummahiuksinen likka pyöri samassa asunnossa. Tampellan alueella toimii, älkää käykö, säästäkää
rahat edes jonkinlaiseen kokemukseen.
 

Poissa Pexi5

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erika HOT
« Vastaus #1 : Toukokuu 05, 2021, 15:28:24 »
Oliko edes yhtään kuvien mukainen näöltään? Ei kai.
Näitä itäisen eu:n tyttöjä yhdestä r-alkuisesta maasta  pyörii täällä jatkuvasti. Usein yhden yön aikana ilmestyy 5-10 uutta ilmoitusta ja tyttöjä kuitenkin ehkä  vain pari. Kannattaa kehittää omaa pelisilmää jotta oppii tunnistamaan nämä jotka yleensä ovat palveluiltaan juuri edellisen kirjoittajan kuvaamia.

Itsekin olen aikoinani joskus erehtynyt menemään näitä feikkityttöjä tapaamaan. Yksi räpläsi puhelintaan kun panin häntä takaa, toinen taas kesken nussiminen huuteli oven takana olevalle 'sihteeritytölle' ohjeita
ilmeisesti siitä että kauanko minulla vielä menee ennen kuin laukean eli koska seuraava voi tulla. Yhteistä näille kaikille on tympeä käytös kun rahat ovat vaihtaneet omistajaa ja pyrkimys saada äijä nopeasti pihalle. Niin kuin kaikki kokeneemmat tietää.

Ainoa pieni mutta laiha lohtu on että jotkut tytöt ovat aika hyviä rungoltaan.

Yhdyn edellisen mielipiteeseen siitä että säästäkää rahanne parempiin tyttöihin koska niitäkin on saatavava.

Poissa Mick McJack

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erika HOT
« Vastaus #2 : Toukokuu 05, 2021, 15:33:04 »
Moro.

Kiitos vinkistä, tämä on arvokasta informaatiota. Luulen että jonkinmoiselle boikotti-listalle/mustalista  ois tarvetta väistelläksemme näitä miinoja.

Btw, olitteko etukäteen sopinut mitä tapaamisellanne on aikomus touhuta?


Poissa ElectricWind

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erika HOT
« Vastaus #3 : Toukokuu 05, 2021, 16:41:41 »
Moro.

Kiitos vinkistä, tämä on arvokasta informaatiota. Luulen että jonkinmoiselle boikotti-listalle/mustalista  ois tarvetta väistelläksemme näitä miinoja.

Btw, olitteko etukäteen sopinut mitä tapaamisellanne on aikomus touhuta?

Ei noista listauksista mitään apua ole. Tytöt tai Igor tekee uuden ilmoituksen ja sama homma jatkuu. Tapaamisen sisällöstäkään on turha mitään sopia koska puhelimessa kaikki käy tai kaikki on ilmossa listattuna ennen paikalle pääsyä. Tämä homma jatkuu niin kauan kun on turskia jotka yhteyttä ottavat paskoista ilmoista huolimatta eivätkä käänny ovelta vaikka kuvien tyttö ei ole ovella vastassa. Halvalla harvemmin hyvää saa ja jos yhtään epäilyttää niin jättäkää menemättä.
Lääh puuh sexbätäng vapaamuurarihengessä

Poissa Lipittäjä

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Erika HOT
« Vastaus #4 : Toukokuu 05, 2021, 17:27:19 »
Oliko edes yhtään kuvien mukainen näöltään? Ei kai.
Näitä itäisen eu:n tyttöjä yhdestä r-alkuisesta maasta  pyörii täällä jatkuvasti. Usein yhden yön aikana ilmestyy 5-10 uutta ilmoitusta ja tyttöjä kuitenkin ehkä  vain pari. Kannattaa kehittää omaa pelisilmää jotta oppii tunnistamaan nämä jotka yleensä ovat palveluiltaan juuri edellisen kirjoittajan kuvaamia.

Itsekin olen aikoinani joskus erehtynyt menemään näitä feikkityttöjä tapaamaan. Yksi räpläsi puhelintaan kun panin häntä takaa, toinen taas kesken nussiminen huuteli oven takana olevalle 'sihteeritytölle' ohjeita
ilmeisesti siitä että kauanko minulla vielä menee ennen kuin laukean eli koska seuraava voi tulla. Yhteistä näille kaikille on tympeä käytös kun rahat ovat vaihtaneet omistajaa ja pyrkimys saada äijä nopeasti pihalle. Niin kuin kaikki kokeneemmat tietää.

Ainoa pieni mutta laiha lohtu on että jotkut tytöt ovat aika hyviä rungoltaan.

Yhdyn edellisen mielipiteeseen siitä että säästäkää rahanne parempiin tyttöihin koska niitäkin on saatavava.

Juurikin näin. Ilmoitukset ryöpsähtää yhtäkkiä kuin sieniä sateella. Olen välttänyt näitä. Nuo pun/vih. pallukat ei paljon suuntaa anna..Tai ainaskaan ole luotettavia..Voihan sitä kilpailijoita musta maalata punaisilla täpillä. Mutta suuret kiitokset viestin aloittajalle..Näinhän se on, että jokainen meistä varmaan on oppirahat maksanut jossakin vaiheessa..No pelisilmä harjaantuu kokemusten myötä.

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 246
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Erika HOT
« Vastaus #5 : Toukokuu 06, 2021, 11:55:02 »
Noilla samoilla kuvilla on profiili parilla muullakin nimimerkillä kuten Hoottest ❤️ Ingrid RE:ssa. On siis oikeasti kuvien mukainen  kaunis nainen kyseessä. Vähän liukuhihnamaisen oloinen tosiaan etenkin ensi tapaamisella on, mutta itse olenkin taktisesti käynyt hänen luonaan pääasiassa nopeilla 20 min paineen poistoilla (lähinnä footjobilla, koska hänellä on minusta yhdet kauneimmista jaloista). Ilmeisesti rapsojen perusteella se pikakäynti ei eroa käytännössä sitten 30 tai 60 minuutin tapaamisesta muuten kuin hinnassa.  :laught: Kerran kävin puolentunnin hommailulla ml. seksiä ja jalkafetissiä, niin se kustansi muistaakseni sen puolisentoistasataa euroa. Silloin viivyin todellisuudessa ehkä sen 20 min..

Enpä itse ole kuitenkaan hänelle missään pisteitä jakanut, että joku muukin hänestä taitaa tykätä.

Hän kuitenkin nykyään muistaa meikäläisen ja ollaan tultu ihan hyvin jo juttuun. Olen ehkä hänelle se odotettu helppo asiakas, kun ei tarvitse rasittaa toosaansa..