Tästä ketjusta on tullut nopeesti mun suosikki koko sivustolla!
Uutiset:
Harmi ettei minun kännykällä pysty katsomaan GIFfejä.Nyt on hyvä syy lähteä puhelinta vaihtamaan, on sen verran kaunista katseltavaa nuo gifit 😉
No voi rähmä. Latasin sellasen gifmakerin että vois laittaa jotain tehosteita sun muuta, mut näemmä pitää tehdä aiemmalla tavalla.
Toivottavasti tää nyt liikkuu
Huikeita giffejä ja vielä huikeampia kollegoita!
Mä pysyttelen täällä hillityn espoolaisuuden puolella:
Huikeita giffejä ja vielä huikeampia kollegoita!Kaikki GIF:t on tervetulleita ja toivottaviakin. Hillityt ja SuperSexyt vaatteilla tai ilman eikä kropan mallilla/kurveilla tarvi ujostella, tänne vain mukaan kaikki, suosio on taattu
Samaa mieltä.Huikeita giffejä ja vielä huikeampia kollegoita!
The Rouva näyttää kyllä _h*lvetin_ hyvältä hillittynä(kin)...
Huikeita giffejä ja vielä huikeampia kollegoita!
Huikeita giffejä ja vielä huikeampia kollegoita!Mä jäin tuijottamaan tuota ja odotin että koska tuo jalka siirtyisi pois toisen jalan päältä ja selviäisi oliko rouvalla pikkareita jalassa 😘
Taas teitä kiusaamassa Tänään julkaisin ekan anaalipätkän, giffi liittyy aiheeseen
^^ Eiköhän jätetä ne smekma-kuvat ja giffit ihan toisille saiteille. Voit runkkailla siellä niille.
Taas teitä kiusaamassa Tänään julkaisin ekan anaalipätkän, giffi liittyy aiheeseen
Taas teitä kiusaamassa Tänään julkaisin ekan anaalipätkän, giffi liittyy aiheeseenUuh, nättiä.