Huomaan olevani vanha. Ainoastaan ne gif:t kiinnostavat enemmän, joiden postaajien kanssa on optiona päästä harrastamaan maksullista liveseksiä. Tuo OF ei avaudu. Ja tällöinkin tietty gif:n täytyy miellyttää silmää.
Uutiset:
Taas teitä kiusaamassa Tänään julkaisin ekan anaalipätkän, giffi liittyy aiheeseen
^ Näkyykö sinultakin kasvot? Vai vain noiden mimmien?
Teen pääosin pov sisältöä eläydyttävyyden takia. Eli suurimmassa osassa ei, pari klippiä voi olla missä vähän vilahtaa. Ehkä joskus 😁
^ Ei vittujen kevät Ai nyt tajusit et turskahan se siinä perseelle läpsii.
Mä sentään tajusin jo eilen
Teen pääosin pov sisältöä eläydyttävyyden takia. Eli suurimmassa osassa ei, pari klippiä voi olla missä vähän vilahtaa. Ehkä joskus 😁
^ja tietääkö nää mimmit, että esiintyvät kasvoillaan ja muutenkin tunnistettavissa giffeissä pillufoorumilla.Itse en usko, että tässä on mitään ongelmaa. Kaikesta on taatusti sovittu.
Hupakoiden keskusteluissa on kyllä noussut esiin, että joillakin asiakkailla on piilokameroita, esimerkiksi silmälaseihin asennettuna. En nyt tätä kyseistä kaveria ala epäillä, mutta sanon vaan, että kaikesta ei aina ole sovittu. En tiedä kuinka moni haluaa naamansa tuossa yhteydessä näkyviin oikeasti. Mutta eipä tuosta klipistä kyllä tunnista naaman perusteella, että ei sen puoleen.^ja tietääkö nää mimmit, että esiintyvät kasvoillaan ja muutenkin tunnistettavissa giffeissä pillufoorumilla.Itse en usko, että tässä on mitään ongelmaa. Kaikesta on taatusti sovittu.
^^^ Lifti sä tajusit vasta kun mä vinkkasin...