Häiritseekö? Minua häiritsee. Se näyttäytyy vähän samana kun julkinen kuseminen. Kyllä sen kestää enkä puutu asiaan, mutta häiritsee. Herää aina kysymys, että miksi pitää imettää julkisesti, silleen uhalla JOS sen voi hoitaa syrjemmässäkin
Uutiset:
Ei todellakaan häiritse, jos babyllä on nälkä, niin hänen pitää saada safkaa vaikka kauppakeskuksen käytävällä. Julkisen kusemisen taas rinnastan julkiseen paskantamiseen. Ei ole ollenkaan vertailukykyisiä nuo jutut keskenään.
^^No, mä olen omia muksujani imettänyt aina siellä missä niille on nälkä tullut. Mikä luonnollisessa asiassa noin paljon häiritsee? Sitä sydäntä raastavaa nälkähuutoako kuuntelisit mieluummin?
Asioille jotka häiritsee ei sinänsä voi itse mitään. Toiset tekee vanhustyötä ja pesevät heidän takapuoliaan ja minut taas paska saa yökkimään. Luonnollista toki. Lähinnä sellainen ylikorostettu "minähän imetän vaikka liukuportaissa" asenne häiritsee. Ihan hyvin voi mennä vähän syrjempäänkin ja ostoskeskuksissa ja huoltamoilla on ihan lastenhoitohuoneetkin sitä varten. Ei se lapsen nälkä kuitenkaan mikään ripulipaska ole
Ei häiritse. Vauvaa voi imettää harson takana niin ettei ohikulkija edes huomaa toimitusta. Joskus olen nähnyt että vauvaa syötetään paljastamalla tissi yläkautta, ehkä kaikki vauvat eivät tykkää että paita tai harso on edessä?Tuollaisia imetysharsoja olen itsekin nähnyt. Ja joskus myös ilman. Itseäni ei myöskään häiritse tippaakaan julkinen imettäminen. Jos näen jonkun imettävän vaikkapas kahvilassa, niin noteeraan asian, mutta en tietenkään jää tuijottelemaan/häiriintymään asiasta. Ei kuulu minulle tai muille. Vauvan ruokailujen aikatauluttaminen ei taida olla ihan mahdollista ja ei tuoreet äidit voi nyt himaan jäädä julkisen imetyksen pelon vuoksi. Mutta kaiken kaikkiaan surkea aihe tänne. Rintojen tehtävä on ruokkia jälkeläinen. Hieman erikoista siis, että joku siitäkin häiriintyy. Ja vastenmielistä myös, jos joku muna kovana tuijottelee imetystä.
Ainoa kysymys on kuinka se voi häiritä ketään? Ja miksi tästä pitää kysyä maksuseksifoorumilla?
Et varmaan ole isä itse etkä edes koiramies,
Ja miksi tästä pitää kysyä maksuseksifoorumilla?
Ja vastenmielistä myös, jos joku muna kovana tuijottelee imetystä.