Helteitä näköjään piisaa....
Uutiset:
Seuraan mielenkiinnolla tätä
Saako tulla sun viereen myös seurailee. Tarjoan samalla
Mikä naisia ajaa pyytämään rahaa seksistä tuntuu et ei enää ilman saa, entäs maine esim turku sana leviää heti et kuka on maksullinen ja antaa.
Mikä naisia ajaa pyytämään rahaa seksistä tuntuu et ei enää ilman saa, entäs maine esim turku sana leviää heti et kuka on maksullinen ja antaa.Tärkein pointti ensin. Pillulla saa rahaa! Kuten toimivalla kyrvälläkin. Ei ole huoran vika jos ilmaiseksi ei heru.
Mä käännän tän toisin päin. Veko, mikä ajaa miehen maksamaan naiselle seksistä?
Mä käännän tän toisin päin. Veko, mikä ajaa miehen maksamaan naiselle seksistä?
Mäkin käännän: Ronja, mikä ihme saisi mun naisen maksamaan seksistä kanssani?
Mä käännän tän toisin päin. Veko, mikä ajaa miehen maksamaan naiselle seksistä?Tää on NIIIIIIIN helppo! A) miehet ovat idiootteja B) ei saa kun rahalla C) taajamassa on vaan se yksi nainen ja kaikki ei halua panna oman faijansa kanssa samaa akkaa
Mä käännän tän toisin päin. Veko, mikä ajaa miehen maksamaan naiselle seksistä?Tää on NIIIIIIIN helppo! A) miehet ovat idiootteja B) ei saa kun rahalla C) taajamassa on vaan se yksi nainen ja kaikki ei halua panna oman faijansa kanssa samaa akkaa
Edit...en oo veko...tai ehkä oon.
Hihihiiii
Mikä naisia ajaa pyytämään rahaa seksistä tuntuu et ei enää ilman saa, entäs maine esim turku sana leviää heti et kuka on maksullinen ja antaa.Tärkein pointti ensin. Pillulla saa rahaa! Kuten toimivalla kyrvälläkin. Ei ole huoran vika jos ilmaiseksi ei heru.
Olin muuten tänään raksalla klo 05-19.17. Oon kait hullu ku pyysin siitä rahaa. Teenkö huomenna ilmaiseksi?