Mikä on sinun suosikki seksiasetosi? Minulla se on - mies selällään ja lompakko levällään.
Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!
Lähetyssaarnaaja niinpäin, että olen itse päällä. Onkohan sillä jokin oma nimensä, jos nainen on päällä, mutta ei kuitenkaan varsinaisesti ratsastus kyseessä 🤔. Myös pronebone on ihana. Samoin sellainen variaatio lusikasta, jossa nainen on selällään ja jalat on saksimaisesti ristissä. Hankala selittää, enkä tiedä, mikä se on nimeltään.
Mulla taitaa olla alan termistö vähän hukassa... 😅
Lähetyssaarnaaja niinpäin, että olen itse päällä. Onkohan sillä jokin oma nimensä, jos nainen on päällä, mutta ei kuitenkaan varsinaisesti ratsastus kyseessä 🤔. Myös pronebone on ihana. Samoin sellainen variaatio lusikasta, jossa nainen on selällään ja jalat on saksimaisesti ristissä. Hankala selittää, enkä tiedä, mikä se on nimeltään.
nää on niitä tilanteita, joita on hankala selittää - pitäisi selvästi tulla itse paikalle, jotta varmasti selviäisi miten nää toimii käytännössä… 😍😁