Löytyykö täältä henkilö joka kiinnostunut toteuttamaan valmiiksi käsikirjoitettua juonta ? Roolileikkinä ja omaa vielä paikan ja välineitä millä toteuttaa tätä...
(Uusimaa)
(Uusimaa)
Uutiset:
Mulla olis tällainen käsikirjoitusaihio:
Mä saavun ovelle, oven avaa hemaisen kaunis neito. Vaihdamme pusun. Annan jotain neidolle. Oliko ne seteleitä? Neito kostuu samantien ja kiimoissaan ohjaa minut sängylle. Rakastelemme.
Saa käyttää 😊
Löytyykö täältä henkilö joka kiinnostunut toteuttamaan valmiiksi käsikirjoitettua juonta ? Roolileikkinä ja omaa vielä paikan ja välineitä millä toteuttaa tätä...
(Uusimaa)
Hyviä ideoita 😂 ja huomiota .
Tosiaan nainen hakusessa ja välineitä mitä tähän ryhmään kuuluu ... kiinnitys välineistöä yms tarkennetaan sitten jos löytyy henkilöitä jotka tämmöistä tekevät 😊
Mulla olis tällainen käsikirjoitusaihio:
Mä saavun ovelle, oven avaa hemaisen kaunis neito. Vaihdamme pusun. Annan jotain neidolle. Oliko ne seteleitä? Neito kostuu samantien ja kiimoissaan ohjaa minut sängylle. Rakastelemme.
Saa käyttää 😊
Minulle juttu ovat juurikin nuo "käsikirjoitetut" tapaamiset.niin jokaiselle jotakin itselle sopii kevyt kyllä ei listan teko sit vapaat kädet toki turvasanalla ei siinä oo jännää kun tiedät jaa nyt tulee 5 krt hapsupiiskaa.
Parhaat tapaukseni Gigistä alkaen ja korona-altistumiseni vuoksi Venlan kanssa (minun tekemä peruutus) suunniteltuun tapaamiseen saakka ovat olleet "käsikirjoitettuja".
Tarkoitus ei ole orjallinen käsikirjoituksen noudattaminen tai valmiit vuorosanat, vaan "käsikirjoitus" on vain viitekehys tarinalle.
Osa "käsikirjoituksista" on toteutettu eri kerroilla eri palvelutarjoajien (nainen, pariskunta, naispari, mies, miespari, transu) kanssa. Ja aina olen huomannut, että täysin sama "käsikirjoitus" tuottaa eri ihmisten kanssa toteutettuna aina hyvin erilaisen kokonaisuuden.
Jo kirjoittaminen on itselleni yksinäistä esileikkiä. Ja tarinoita jälkikäteen lukemalla on ihana palata menneisiin tunnelmiin.
Olen myös julkaissut näitä kirjoituksia mm. Herkun ja Koodin tarinasivuilla sekä Suomi24 -tarinoissa.