Varmaan näin on. Joeylla on siisti civikki pihassa.
Uutiset:
^Kuka ylipäätään on lanseerannut termin vihapuhe?
Kuinka se määritellään?
Kuinka se määritellään?Jos on vihainen ja puhuu.
^Kuka ylipäätään on lanseerannut termin vihapuhe?Vihervassarit.
Kuinka se määritellään?Silloin kun et ole 100% samaa mieltä vihervassarin kanssa ja esität vasta-argumentteja, se on AINA vihapuhetta.
Eikä pidä unohtaa maahanmuuttajien toilauksia; niistä puhuminen on vihapuhetta isolla Veellä. Myös jos nostat maahanmuuton kulut esiin, olet jo itseasiassa saanut syytteen vihapuheesta.^Kuka ylipäätään on lanseerannut termin vihapuhe?Vihervassarit.Kuinka se määritellään?Silloin kun et ole 100% samaa mieltä vihervassarin kanssa ja esität vasta-argumentteja, se on AINA vihapuhetta.
Tämä seuraava ajatukseni on vissiin vihapuhetta. Aidosti olen kuitenkin asiaa ajatellut ja vihapuhe-syytöksen asemesta haluaisin mielelläni kuulla mikä ajatuksessani on pielessä.
Humanitäärisistä maahanmuuttajista valtaosa muuttaa pääkaupunkiseudulle, jossa asumisen hinta on maan kalleinta. Mainitusta porukasta monella ei ole töitä joten yhteiskunta kustantaa heidän asumisensa. Kyseessä olisi säästö jos tätä porukkaa sijoitettaisiin vaikka jonnekin Taivalkoskelle tms jossa asuntojen vuokrahinnat ovat pienempiä kuin pk-seudulla ja tarvittavan asumistuen määrä on myöskin pienempi. Tämä ei kuitenkaan käy koska demokraattiseen yhteiskuntaan ei kuulu tuollainen määrittely vaan kukin saa asua missä haluaa. Minusta tuo pitää paikkaansa ja kukin saa asua missä haluaa jos maksaa asumisensa itse.
Sovitaanks sillee että sillon kun Pekonen lässyttää niin se on vihapuhetta ja sillon kun muut niin ei, eiksje?
Turhaan valitatte ettei Hesas saa muka lihaa tarjota.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/304f95fc-c56a-4bfb-b277-a98fa0f894b0
Pitää vaan odotella Ruotsin kunkkua kylään.
Itse ei viitsi koska täällä ollaan oltu aika paljon äänessä ja viher...en propagandaosasto on hiljentynyt Temen tauon takia eikä Jimmy-sedästä oikein tunnu olevan mihinkään.