Suomalainen poliitikko on jännä otus. Ensin on tehnyt parhaansa nostaakseen verotuksen ja elinkustannukset tappiin, ettei taviskansalaisilta jää Björni Nalllukaiselle kuin hiekan jyviä tuulikaappiin. Sitten ihmetellään, kun nuoret eivät tee lapsia, kun varmuus omasta tulevaisuudesta ja taloudesta ei ole tukevalla pohjalla. Mitä ehdottaa suomalainen poliitikko seuraavaksi? Tasaverojen laskua? Vuokrakattoa? Elintasokustannusten kohtuullistamista ilman tukia? Sen sijaan, että päättäjät ratkaisisivat edellä mainitut ongelmat poliitikko ehdottaa maahanmuuttoa ongelman ratkaisuksi. Ja miten houkutella maahan kansainvälisiä osaajia, kun ostovoima on heikompi kuin muualla Euroopassa? Ja tulla tänne pimeään ja kylmään Pohjolaan, jossa ihmiset ovat puhu eikä pukahda? Tähän kysymykseen ei ole osannut vastata yksikään yritysjohtaja eikä poliitikko. Miksi yritykset eivät kouluta omista kansalaisista huippuosaajia itse sen sijaan, että odottavat istuvansa valmiiseen pöytään keräämään hyödyt ilman panostusta? Siis jos uusien potenttialisten veronmaksajien tekeminen on niin tärkeää. Ja halpatyömarkkinat on harvemmin ketään lapsentekotalkoisiin kannustanut. Tai mitkään perhevapaauudistukset. Poliitikot eivät myöskään arvioi, mikä vaikutus syntyvyyteen on harjoitetulla feministipolitiikalla, jossa ydin perhe ei ole keskiössä vaan aivan joku muu.
Minä olen tehnyt tästä kaikesta huolimatta syntyvyyden eteen parhaani töitä: Olen kuivaharjoitellut, mielikuvaharjoitellut ja käytännön harjoitellut lapsentekoa. Olen katsellut opetusvideoita aiheesta. Myös kisakuntoni suorastaan pelottavan kova. Ja jos hupsut eivät olisi niin ronkelia porukkaa, että vaativat käyttämään varmuusvälinettä, minulla olisi tällä hetkellä enemmän lapsia kuin J.S.Bachilla ympäri maailmaa. Onko syynä sittenkin, että seksuaalivalistus on mennyt liian hyvin perille?
Ai niin oli minulla asiaakin tyhjänpäiväisen löpinän sijaan.
Hyvää itsenäisyyspäivää itse kullekin säädylle, joka politrukkeja seuraa!
Erotiikan erikoistoimittaja, LN.