^^^^Kai voit vastata muutenkin?
Kysyin mistä DD voi vetää tulkintansa minun kirjoituksesta. Kun saan siihen vastauksen, voin vastata.^
Uutiset:
^^^^Kai voit vastata muutenkin?
Kysyin mistä DD voi vetää tulkintansa minun kirjoituksesta. Kun saan siihen vastauksen, voin vastata.^
Miten minä voin vastata, koska en ole tuollaista siihen kirjoittanut.Kysymys kuului, jyllääkö sinun mielestäsi Marin-ilmiö?
^Eikä varsinkaan toveri. *TIRSK*
Ei kesava ole mun kaveri.
^^^^Tässä on hyvä stoori reilun vuoden takaa. Eniten harmittaa, että joutuu PAKOLLA tukemaan tällaista YLEä.
Lisäksi kysyin, DD, että miten määrittelet valemedian?
^miksi levität tuota suomenuutisten disinformaatio paskaa tänne?Onko Karjalainenkin disinformaatio paskaa?
^miksi levität tuota suomenuutisten disinformaatio paskaa tänne?Samalla oikeudella kuin sinäkin kansan "uutisten" stooreja.
Mitä mieltä olet puoluetuesta ja puolueiden rahoituksesta. Pitääkö sitä maksaa valtion kukkarosta vai pitäisikö jokaisen puolueen raapia jäsentensä kukkaroista rahoituksensa?Puoluetukea ei pitäisi maksaa valtion kukkarosta. Jäsenten pitäisi maksaa viulut.
Ja toisekseen, jos rahoitus tulisi valtiolta, mitkä perusteet asettaisit rahoituksen saamiselle?
Miten minä voin vastata, koska en ole tuollaista siihen kirjoittanut.Kysymys kuului, jyllääkö sinun mielestäsi Marin-ilmiö?
^Tottahan Marin saa julkisuutta globalistiselta valemedialta. Jotkut jopa pitävät ulkomailla Marinia jonain sosialidemokratian pelastajana joka on täysin naurettava ajatus. Marin on tuttu pitkältä ajalta ja hän on pyöreä nolla. Kiilusilmäinen fanaatikko.
"Perussuomalaisten esittämät veronalennukset ja yritystukien korotukset hyödyttäisivät ennen muuta suurituloisimpia siitä yksinkertaisesta syystä, etteivät pienituloisimmat juuri maksa tuloveroja."Tää on taas tätä SDP:n logiikkaa, kun jota kuta verotetaan edes vähän vähemmän kuin ennen, niin häviäjiä ovatkin mukamas ne joita ei veroteta ollenkaan.
"Tiivistettynä perussuomalainen talouspolitiikka tarkoittaisi sitä, että pienituloisilta leikattaisiin ja säästyvät varat siirrettäisiin yhteiskunnan hyväosaisille."Höpö höpö, kyllä se rahavirta olisi edelleenkin veroja maksavilta tulonsiirtoja (= tukia) saaville.
Heh, tuo kuvaa hyvin tämän hallituksen ymmärrystä ja käsitystä talouden toiminnasta."Perussuomalaisten esittämät veronalennukset ja yritystukien korotukset hyödyttäisivät ennen muuta suurituloisimpia siitä yksinkertaisesta syystä, etteivät pienituloisimmat juuri maksa tuloveroja."Tää on taas tätä SDP:n logiikkaa, kun jota kuta verotetaan edes vähän vähemmän kuin ennen, niin häviäjiä ovatkin mukamas ne joita ei veroteta ollenkaan.