Nyt minä voisin vastata sinulle että omat mielipiteesi perustuvat ennakkoluuloihin, ei minun ja sinä puolestasi vastaisit siihen jotakin ja niin edelleen, ainoa mikä on varmaa on se että kumpikaan meistä ei tinkisi omasta mielipiteestään tippaakaan. Väittelyä ja toisen jutun leimaamista ala-asteelaiseksi voidaan toki jatkaa ja mikäs siinä.Ehhe-hhe! Näsäviisastelun toivoisin olevan ala-astelaisten juttu, mutta ei kai? Noh, kun ei omille jutuille ole ikinä mitään perusteluita, niin ymmärrän että homma on pakko heittää läskiksi. Hyvää joulua kuitenkin!En näsäviisastellut vaan kerroin mitä ajattelen.
Sulla puolestasi on tapana kommentoida ennenkaikkea henkilöä, toista foorumilla kirjoittavaa nimimerkkiä. Tapansa kullakin, myös sinulla on oikeus mielipiteen ilmaisuun ja kannatan sitä ilman muuta.
Tietysti kommentoin toisen kommentointeja, eikös siitä keskustelupalstalla ole mm. kyse? Henkilönä sua en tunne, enkä siksi henkilönä ole kommentoinutkaan.
Ja, jos aikuisten oikeasti ajattelet noin, niin kannattaa todellakin siinä tapauksessa tutustua aiheeseen ja miettiä sitten uudestaan. Ennakkoluuloihin mielipiteiden perustaminen ei ainakaan minusta kovin kauas kanna.
kuitenkin tyydyn toteamaan että elämäni varrella olen tutustellut useitakin kertoja erilaisiin vasemmistolaisiin oppeihin niin teoriassa kuin myös käytännössä ja ne eivät maistu minulle. Niinpä voin ylpeydellä todeta että koko elämäni aikana en ole äänestänyt vasemmistolaista ehdokasta missään vaaleissa ikinä (paitsi kerran Vihreää kunnallisvaaleissa ja ainakin teme tietää tästä koska keskustelin hänen kanssaan asiasta silloin). Minä en usko että yhteiskunta saadaan kukoistamaan veroratkaisuilla tai sosiaaliturvaa jakamalla vaan tekemällä työtä.