Persujen talouspoliittinen ohjelma, varjobudjetti ja vaaliohjelma ovat kaikki ristiriidassa keskenään.
Uutiset:
Persujen talouspoliittinen ohjelma, varjobudjetti ja vaaliohjelma ovat kaikki ristiriidassa keskenään.Tätä voidaankin pitää varsinaisena asiantuntijalausuntona. Olisit lisännyt viestiisi muutaman nauruhymiön lisää, viesteissäsi hymiöt ovat uskottavampia kuin itse teksti.
Suomalaisten veronmaksajien rahojen jakaminen italialaisille oli kyllä ihan Sannan keksintö. Mutku Kokoomus.Hivenen huvittaa tämä itku että kokoomus suosii vuorineuvoksia, rikkaita ja hyvätuloisia.Kannattaa vielä suomalaisten rahojen antamista italialaisten asuntoremppoihin.
Ei yksin noista, mutta erittäin hyvä lähtölaukaus.
Persujen vanhalla tutulla säästölistalla; maahanmuutto, kehitysapu, Yleisradio ja ympäristön suojelu ei yksin valtion taloutta tasapainoteta.
Suomalaisten veronmaksajien rahojen jakaminen italialaisille oli kyllä ihan Sannan keksintö. Mutku Kokoomus.Hivenen huvittaa tämä itku että kokoomus suosii vuorineuvoksia, rikkaita ja hyvätuloisia.Kannattaa vielä suomalaisten rahojen antamista italialaisten asuntoremppoihin.
^^
On huomattu mitä?
Minä olen huomannun, ettei teme osaa enää muuta kuin lähetellä meemejä. Perin ikävää, mutta varsin odotettua kun ottaa huomioon taustat.
Yhä suurempi osa velasta on Suomen Pankille, jonka valtio omistaa itse ja joka tulouttaa saamansa korotulot takaisin valtiolle...Koko teksti on sellaista paskaa että lähteen on pakko olla vasemmistosta.
Valtio tietää tarkasti uusien liikkeelle laskettujen lainojen tarjouskirjan kokoonpanon, mutta ei saa tietoa lainojen omistajamuutoksista jälkimarkkinoilla. Suuntaa antavaa tietoa siitä, minne päin maailmaa Suomi on velkaa tai kuinka suuri osuus valtionvelasta on kotimaisilla sijoittajilla, saadaan tarkastelemalla uusien emittoitujen lainojen tarjouskirjojen sijoittajajakaumia.Toi lainaamani on varmaan jotakin persupropagandaa?
Yhä suurempi osa velasta on Suomen Pankille, jonka valtio omistaa itse ja joka tulouttaa saamansa korotulot takaisin valtiolle...kun velka suhteutetaan verokertymään, valtion ja kuntien yhteenlaskettu velka on samassa suhteessa niiden verotuloihin kuin hallituskauden alussa ellei huomioida koronakriisin ja Ukrainan sodan hoidon kustannuksia, joiden tarpeellisuudesta on valinnut laaja yhteisymmärrys...koronan aikana kokoomus ja persut huutivat jopa kilpaa, että velkaa pitää ottaa lisää yritysten pelastamiseen...siinä unohtui markkinaliberalismi ja oikeistopopulisteillekkin kelpasi sosialismi. Suomi saa tällä hetkellä lainaa halvemmalla kuin koskaan...johtuen siitä, että voimakkaan inflaation vuoksi uusien lainojen reaalikorko on lähes 7 % miinuksella. Myös velka omalle keskuspankille on todellista velkaa...reaalikorotkin kääntyvät nousuun ja verotulojen voimakas nimellinen kasvu tasaantuu, jos ja kun inflaatio tasaantuu nykyisestä. Silti Suomen velkatilanne on parempi, kun yksin nimellisiä lukuja tarkastelemalla vaikuttaisi. Oikeiston velkapopulismille silti ei näy loppua...todellisuudessa vastuupaikoilla oikeisto ottaisi saman verran lisävelkaa kuin tämän hetken hallitus...sillä erolla, että velalla rahoitettaisiin hyvätuloisten veronkevennykset ja ajettaisiin hyvinvointiyhteiskunta alas.
Oikeiston velkapopulismi on sellaista paskaa, johon ei edes verkkouutiset tai iltalehti pysty.Eli siis vassareitten puoluetoimistosta: Suomalainen media ovat suomalaisten vihollisia.
Taas on laadukasta Pirkka-olutta vedetty.
Vain kaksi kuukautta siihen kun Marin valitaan uudelleen pääministeriksi.
Vastustiko Kokoomus tätä eduskunnassa?Suomalaisten veronmaksajien rahojen jakaminen italialaisille oli kyllä ihan Sannan keksintö. Mutku Kokoomus.Hivenen huvittaa tämä itku että kokoomus suosii vuorineuvoksia, rikkaita ja hyvätuloisia.Kannattaa vielä suomalaisten rahojen antamista italialaisten asuntoremppoihin.
Santsahan tunnetusti suvaitsee vain niitä jotka ovat päässeet Wikipediaan vain olemalla lahjattomia julkkiksia.