Mäkynen lähtee baarista kotiin jonku aikuisen naisen kanssa. Ja se on ilmeisesti persujen mielestä pahempi ku se että Wille Rydman groomaa ala-ikäisiä tyttöjä, koska Rydman oli rehellinen eikä valehdellut vaimolleen. No kukin tyylillään.
Uutiset:
^joo...todella hurjaa!Paitsi ettei Poliisin ja Rydmanin itsensä mukaa ole...mutta ei nyt anneta faktojen pilata temen trollausyritystä.
Rydman on groomannut 14-vuotiaita penskoja...mut se on vissiin persuille ihan normaalia.
^niin....ajattele, että Mäkystä kiinnostaa 20-vuotias nainen...on se hurjaa.No tässähän kiinnostaa ennen kaikkea että vetikö Mäkynen perseeseen...sitä kauttahan ne uudet sdp:n kannattajat sikiää.
Demareissa kannatetaan vapaita liittoja.
Tässä ketjussa menee tuossa aiemmin taas asiat (tarkoituksella) sekaisin.No sulla menee asiat sekaisin jo pelkästään siksi että blokkaat minun ja Pekosen kaltaiset toisella tavalla ajattelevat ihmiset näkymättömiin joten keskustelussa ei sinun kannaltasi katsoen meidän viestejä edes ole olemassa.
Tässä ketjussa menee tuossa aiemmin taas asiat (tarkoituksella) sekaisin.Ei mene.
Rydmanin syyttäjättämispäätös koski vain epäiltyä täysi-ikäisen raiskaamista.Niin, mistään muustahan ei ole syytettä edes harkittu nostettavaksi.
Tuossa jutussa ei käsitelty Rydmanin alaikäisiin naisiin kohdistunutta seksuaalista ahdistelua. Josta muistamme esimerkiksi sen kuuluisan vaimolle lähetetyn tekstiviestin ”Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä”.Toki voit julistaa arvomaailmaasi, mutta Rydmanin tapauksessa poliisikin on todennut että ahdistelua ei ole tapahtunut.
Tuohan asia ei johtanut sekään varsinaisiin syytteisiin, mutta on minusta kyllä melko härskiä ja kansanedustajalle sopimatonta toimintaa.
Vastaavia kohujahan muistamme kevään 2019 eduskuntavaalien alta mm. Oulusta, jossa erityisesti perussuomalaiset ja rasistit (sana on tuossa välissä todellakin ja eikä eli) nostivat valtavan kohun maahanmuuttajien alaikäisiin kohdistuneista ahdisteluista. Toki Oulussa syylistyttiin myös ahdistelua julmempiakin seksuaalirikoksia. Niin kantasuomalaisten kuin maahanmuuttajienkin toimesta.
Minun arvomaailmassa alaikäisten ahdistelu on aivan yhtä tuomittua tekee sen sitten perus suomalainen Rydman tai maahanmuuttanut henkilö.
Mielenkiintoista on sekin, että perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaaksi kelpaa suomalainen lastenahdistelija.Edelleen, ahdistelu -lasten tai täysi-ikäisen- on rangaistava rikos, joten jos asiaa tutkinut ja varmasti sinua paremmin tapauksesta perillä oleva poliisi sanoo ettei sellaista ole tapahtunut, niin kannattaa se sinunkin jo uskoa.
Luotan oikeusvaltioon ja asia on loppuunkäsitelty Rydmanin osalta.
Alaikäisten groomailu on rikos, joten argumentissasi on aika paha loogiikkavirhe. No kukin tyylillään.Luotan oikeusvaltioon ja asia on loppuunkäsitelty Rydmanin osalta.
Niin, että jatkossakin persujen on hyväksyttävää groomailla alaikäisiä tyttöjä, kunhan rikosta ei tapahdu. No kukin tyylillään.
Luotan oikeusvaltioon ja asia on loppuunkäsitelty Rydmanin osalta.
Niin, että jatkossakin persujen on hyväksyttävää groomailla alaikäisiä tyttöjä, kunhan rikosta ei tapahdu. No kukin tyylillään.