^ No ei. Voihan sitä Ali viedä vaikka jatkossa lelu- Ramin tapaan leluja Irakiin. Presidentti Halonen kiittää ja haluaa selfien.
Uutiset:
Todii!Nyt kun olen hieman analysoinut tätä typerääkin typerämpää päätöstä, olen aistinut sen vasemmiston haluna kyykyttää varsinkin kokoomusta. Opettajista suuri osa ovat kallellaan mieluummin oikealle kuin vasemmalle.
Nyt nukkehallituksen kommunistiministeri Toveri Li päätti, että aloittaa THL arvauskeskuksen suosituksesta ihmiskokeen lapsilla ja opettajilla, ja korjata samaalla huoltosuhdetta Darwinismin tavoina. Todella humaania ihmisoikeuspolitiikka, jonka perään vihervasemmisto niin maan kauhiast aina kuuluttaa. Ja joku kysyy vielä, miksi city-kommunismi ei toimi. Katso kun Ruotsissakin tehdään näin. Ja mä on kato liberaali åboriginaali; turkkse alkuperäisasukas. Lopetusministerinä mun tehtävä on sillee Kiss My Turkiet, tai jotain. En tiä mutta mulla on kivat kamratter och byrå.
Tämän nukkehallituksen idiottipäätökset ei jaksa yllättää. Mitä vittua nämä Marinin hallituksen saatanan tunarit on tehnyt viimeisen kuukauden? Sen haluisin tietää. Kokoomus ja eritoten Antti Häkkänen tänään esitti avoimen päätöksenteon puolesta ja suunnitelmallisuudesta, jota tähän mennessä nukkehallituksella ei ole ollut nimeksikään. Myös EK:lla oli vaihtoehtoinen ja järkevä suunnitelma, joka tuskin näillä huulipuna-tiivi-taaveille kelpaa.
Tämä oli sitä samaa tyhmää "minä päätän" tragediaa. Kuka kärsii? Kansa.
Li Andersson ehdottaa kansalaisille jaettavaa 100 euron "elvytysseteliä". Vappusatanen never dies.
Li Andersson ehdottaa kansalaisille jaettavaa 100 euron "elvytysseteliä". Vappusatanen never dies.
Tollahan pääsee just käymään jonkun Tsekki tytön luona. Kannatetaan👍.
Jos olet työelämässä ja/tai muuten maksat veroja, niin sä kustannat ton "vappusatasen" itse itsellesi. Eikä tässä vielä kaikki, lisäksi maksat muutaman muunkin saaman satasen. Hölmöläisten peiton jatkamista.Li Andersson ehdottaa kansalaisille jaettavaa 100 euron "elvytysseteliä". Vappusatanen never dies.
Tollahan pääsee just käymään jonkun Tsekki tytön luona. Kannatetaan.
Ei ihme että Jussi Halla-ahokin näytti tänään ylen uutisissa sellaiselta yksinäiseltä masentuneelta siittiösolulta, jolla on ylioppilaslakki päässä .Ootko varma ettet hönössäsi katsonyt peiliin.
^SDP 24,1 ja Persukantasuomalsiet 18,8. Siinä se on .
Olette te täysiä pelle pelottomia, jotka galluppeihin uskotte.
Ne saadaan näyttämään juuri siltä miltä ne kulloinkin halutaan näyttävän.
Olisin olettanut kocourin olevan niin älykkään, että olisi tämän tiedostanut. Olin väärässä.