öö tästä lähin? Tarkoitatko nyt, että tästä lähtien mun pitäisi siis maksaa TES:n mukaista minimiä jokaiselle ammattiryhmälle, joita mulla on duunissa?Sosialistit ajavat tämän maan kaaokseen vuodessa.
Eli siis vituttaa kun joudut tästä lähin maksamaan työntekijöille TES:in mukaista liksaa?
Jos tätä tarkoitit mua ei vituta yhtään vaa pikemminkin juhlisin ja pomppisin ilosta. Palkkakustannukseni pienenisi roimasti. Jos sun punikkihallitusksesi näin määrää, uskoisin niiden olevan porvarillisempia kuin porvarit itse. Duunarit sen sijaan voisiva onna allapäin.
Pääsääntöisesti Suomalaiset yritykset aina poikkeuksetta maksavat vähintään sen TES:n määräämän minimin, josta se muuten aina puhuu. Ylärajaahan palkalla ei ole ja siis alaraja on. Työsuhteen päättymisen jälkeen eronneella/-tulla työntekijällä on 5 vuotta aikaa periä maksamattomia palkkoja takaisin, tarkoittaa myös niitä tessin alarajan alle maksettuja.
Rinne on ajamassa tätä maata turmioon, veronkorotuksia on siis luvassa noin 700milj. ja Afrikkaan lähetetään 700milj. No omathan saa kärsiä.