Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 1626506 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15731
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7800 : Kesäkuu 21, 2021, 09:43:37 »
Tätä mä just odotin.  :laught:

Siltapoikki-MIEKKARI Porissa eli vastamiekkari Elokapinalle 19.6.-21

https://www.youtube.com/watch?v=UQmRhTC2Ito
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2211
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7801 : Kesäkuu 21, 2021, 09:44:45 »
^^Tämä.

Sebu kävi herättelemässä mielenosoittelijoita mielenosoittamiseen, mutta terroristit käänsi vaan kylkeään teltassa ja pahastuivat kun noin kesken makoisten unien herätteltiin BigMac -sukupolvea.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5740
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7802 : Kesäkuu 21, 2021, 09:52:25 »
Viher-vasemmistolaisessa politiikassa minua kiinnostaa muutama ns. fundamentaalinen kysymys. Jos todetaan että millään uusilla keksinnöillä ja/tai uusiutuvia luonnonvaroja käyttäen ei pystytä tyydyttämään kasvavankin kultuksen tarpeita niin kumpi on ratkaisu: tingitään kulutuksesta ja hyvinvoinnista vai ympäristöasioista?
Tämän kysymyksen tein foorumilla noin viikko sitten, tulokseksi tuli vain foorumtrolli Apunickin ad hominem-viestejä mutta niidenkin syy on kaikille tuttu, eihän tuo akateemikko muuhunkaan pysty.

Nyt suunnilleen saman kysymyksen vihervasemmistolaiselle hallitukselle on tehnyt Elokapina, Ohisalo ja Saramo eivät kuitenkaan vastaa mitään: toisaalta lienevät Elokapinan linjoilla mutta Audin takapenkillä on kiva istuskella jaellen tukisummia turvetuottajille ja hyväpalkkaisia avustus-tehtäviä puoluetovereille.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7803 : Kesäkuu 21, 2021, 10:02:38 »
Pitkällä tähtäimellä ihan hyvä että nämä ituhipit oli sotkemassa ja häiritsemässä liikennettä. Kansalaisille käy tätä kautta selväksi millaista porukkaa vihreät loppujen lopuksi ovat ja kannatus laskee. Sama ilmiö kuin kommunisteilla aikoinaan kun taistolaiset oli riehumassa niin eihän niitä kukaan järki-ihminen voinut ottaa tosissaan.

Vihreät ei ole kiinnostunut ihmiskunnasta, niitä kiinnostaa vaan maapallo. Vihreiden ideologian mukaan ihmiskunnasta voidaan vaikka luopua jotta maapallo voisi hyvin. Jos ihmiskunnasta luovutaan niin mihin tarvitaan maapalloa? Aikas lailla aivopestyä sairasta sakkia noi vihreet jos niinku noin ajattelee

He ovat vaan unohtaneet, että maapalloa ei voi pelastaa koska aurinko nielaisee sen

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4146
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7804 : Kesäkuu 21, 2021, 12:20:59 »
Jussi Halla-aho jättää persujen puheenjohtajan tehtävät.
Purra tilalle?
Saitin Bud Spencer

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15731
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7805 : Kesäkuu 21, 2021, 12:33:26 »
^
Oli varmaan järkevä päätös Halla-aholta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7806 : Kesäkuu 21, 2021, 12:54:07 »
Harmi, mutta ehkä on aika mennä eteenpäin. Seuraajaksi nostettu Purra, Huhtasaari ja Tavio. Huhtasaari on kova täti, mutta minua vähän häiritsee uskonasioiden korostaminen. Ville on söpö ja symppis, mutta julkisissa esiintymisissä liiankin kiltti ja takeltelee puheissaan. Purra on edustavan näköinen, selväsanainen, asiantunteva terrieri, joka on ollut Jussin oikea käsi. Minä kannatan Riikkaa seuraajaksi.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7807 : Kesäkuu 21, 2021, 13:04:27 »
Harmi, mutta ehkä on aika mennä eteenpäin. Seuraajaksi nostettu Purra, Huhtasaari ja Tavio. Huhtasaari on kova täti, mutta minua vähän häiritsee uskonasioiden korostaminen. Ville on söpö ja symppis, mutta julkisissa esiintymisissä liiankin kiltti ja takeltelee puheissaan. Purra on edustavan näköinen, selväsanainen, asiantunteva terrieri, joka on ollut Jussin oikea käsi. Minä kannatan Riikkaa seuraajaksi.

On vaikea nähdä puolueen kestävän ilman Jussia. Puolueen toiminta on kuitenkin perustunut suoraselkäiseen asioiden takana pysymiseen

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7808 : Kesäkuu 21, 2021, 13:26:19 »
^^
Miksi luulet, ettei sama jatkuisi Purran johdolla ? Minä vähän luulen, että Jussi on Riikkaa kasvattanut ja koulinut juurikin seuraajakseen. Tosi isoihin saappaisin joutuu kyllä astumaan. Mitä olen Riikan esiintymisiä ja sanomisia seurannut, niin on akka paikallaan ja sillä on munaa. Hän ei ole sellainen puhekoulutuksen ja stylistin mankelin läpi mennyt fraasi-apina, mikä toistaa samaa ulkoa opitusti kuten nyt vaikka Samarin ja Saarikko.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7809 : Kesäkuu 21, 2021, 14:06:09 »
^^
Miksi luulet, ettei sama jatkuisi Purran johdolla ? Minä vähän luulen, että Jussi on Riikkaa kasvattanut ja koulinut juurikin seuraajakseen. Tosi isoihin saappaisin joutuu kyllä astumaan. Mitä olen Riikan esiintymisiä ja sanomisia seurannut, niin on akka paikallaan ja sillä on munaa. Hän ei ole sellainen puhekoulutuksen ja stylistin mankelin läpi mennyt fraasi-apina, mikä toistaa samaa ulkoa opitusti kuten nyt vaikka Samarin ja Saarikko.

Koska hyvä puheenjohtaja tai ylipäätään johtaja ajattelee omilla aivoillaan eikä mieti, että mitähän Kake tekis tässä tilanteessa. Puolueen nykylinja pohjaa vahvasti Halla-ahon ajattelumaailmaan ja esim. Purralla on toivottavasti oma ajatusmaailma, mutta se ei Halla-ahon ajatusmaailma vaan hänen omansa. Nyt kannattajilta viedään pois se ajatusmaailma mihin kannattajat on tottuneet. Mahdotonta se ei ole, mutta epätodennäköistä kahdeksan vuoden periodilla saada kannatus nousuun jotta pääsisi taistelemaan suurimmasta puolueesta. Halla-aho nosti sen Soinin jälkeen ja en näe, että sama toistuisi koska Jussi

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7810 : Kesäkuu 21, 2021, 14:08:40 »
Mestarilla loppui kärsivälllisyys uus...öykkäreihin. Niin siinä kävi kuten ennakoitiin. Puolue hajoaa pieniin osiin marginaalipuolueiksi ennen seuraavia eduskuntavaaleja. Halla-aho olisi tiputettu johtajan paikalta joka tapauksessa ennen puoluekokousta.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Vieras0234

  • Full Member
  • Viestejä: 308
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7811 : Kesäkuu 21, 2021, 14:28:17 »
Soinihan sanoi Jussi Halla-ahosta, että "Halla-aho ei kykene johtamaan edes ompeluseuraa". Nyt kun alkoi näyttää aika varmalta, että viimeistään kahden vuoden päästä Halla-aho on Suomen pääministeri, niin Jussi lähti käpykaartiin. Eikö sitä sanota että rotatkin jättävät ensimmäisenä uppoavan laivan. Kyllähän Halla-aho sen tiesi, että miten persujen hallitustaipaleelle käy. Eihän siitä mitään tuollaisten junttien kanssa tule. Puolue olisi hajonnut viimeistään silloin hallituksessa sisäisiin riitoihin. Poliittisten päätösten tekeminen on neuvottelua ja vastuunkantoa. Yhteisen kompromissin etsimistä. Neuvotteleminen ja kompromissihan on persuääliöille sama asia kuin "takinkääntö". Jussi ei viitsinyt jäädä sitä riitelyä katselemaan. Teki kyllä mielestäni ihan viisaan ratkaisun.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15731
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7812 : Kesäkuu 21, 2021, 14:50:03 »
Mestarilla loppui kärsivälllisyys uus...öykkäreihin.
:laught:
Sinä ja sun uus...t.
Halla-aho lopettaa, koksa kantaa poliittisen vastuun epäonnistuneden vaalien jälkeen ja antaa esim. Riikka Purralle mahdollisuuden. Minulla on, vaikken persuja mitenkään kannata Purrasta hyvä intuitio. Paljon parempi kuin Huhtasaaresta.

Vaikka Granado käytti "rotta" versiota, en näe tässä sellaista draamaa. Jos näin kuitenkin käy myönnän olleeni väärässä. Aika näyttää.
Teme on vielä niin ...täpinöissään.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7813 : Kesäkuu 21, 2021, 14:57:29 »
Teinä en kovasti ilotsisi etukäteen. Vaikka Jussi on minulle Jumala ja Mestari. Vähän sama, kun Lifti on minulle ylivertainen Jeesus. Perussuomalaisuus ei ole henkilökultti eikä sen kannattajat ole ihmis- vaan asiakeskeisiä. Perussuomalaiset ei ole demareita, ketä pitää pinnalla vaan Samarinin hiipuva loiste.
On tosiaan harmi kun Jussi väistyy, mutta se hänelle suotakoon. Jussin älykkyyden kun tiedämme, niin hän ei ole jättänyt petaamatta sänkyä seuraajalleen.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7814 : Kesäkuu 21, 2021, 14:58:27 »
Muutama päivä sitten vielä joku sanoi, että persut olivat vaalivoittaja. Nyt ne onkin sitten epäonnistuneet vaaleissa ja Halla-aho lähtee sen takia.  :laught: Halla-aho siis ennusti huonon vaalimenestyksen jo vuosi sitten kun kertoi puoluetovereilleen lähdöstä. On se Mestari.  :headbang:

Riikka Purra tulee tuhoamaan lopunkin kannatuksen siitä, mitä persuilla on jäljellä tämän jälkeen. Puolueen sisällä on kuohunut jo pitkään ja se on niin moneen osaan jakautunut, että tulevaisuutta sillä ei ole kultin johtajan jäätyä pois. Kaikkein eniten tästä hyötyy politiikka ja demokratia noin ylipäätään Suomessa. Voisi sanoa, että tämähän on oikein ilon ja onnen päivä. Vielä kun Elokapinakin palaa takaisin kaduille ja jatkaa mielenosoitustaan Senaatintorilla.  :inlove:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5740
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7815 : Kesäkuu 21, 2021, 15:03:46 »
Vaihtoehtoja täyttämään Halla-ahon suuret saappaat.
Miehistä Ville Tavio ja Sakari Puisto
Naisista Riikka Purra, Leena Meri tietyin varauksin Arja Juvonen tai Mari Rantanen.
Oma suosikkini on Purra.

Poliittiset vastustajat toivovat että Persujen suosio on johtunut Halla-ahosta ja pj-vaihdoksesta seuraa kannatuslaskua. Näin voi toki käydä, aika näyttää mutta on kuitenkin hyvä että tämäkin asia päästään mittaamaan. Edelleenkin on ratkaisevaa se miten muut puolueet toimivat, toistaiseksi Persujen suuren kannatuksen suurin syy on juurikin tuo muiden puolueiden toiminta. Jos jatkossa alkaisivatkin toimia järkevällä tavalla, Persuja ei edes tarvittaisi.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5740
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7816 : Kesäkuu 21, 2021, 15:05:39 »
Riikka Purra tulee tuhoamaan lopunkin kannatuksen siitä, mitä persuilla on jäljellä tämän jälkeen.
Eiköhän Sanna Marin varmistane sen että seuraavissa ek-vaaleissa Persujen äänisaalis > 20% :weightlifting:

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15731
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7817 : Kesäkuu 21, 2021, 15:05:47 »
^^^
Jos minua tarkoitit niin ovat he yhä vaalivoittajia. Ehkä he vaan eivät voittaneet niin paljon kun odottivat. Mutta sitähän sinä et joko halua- tai voi ymmärtää. Kokoomus voitti! Ja Orpo ei ainakaan vielä vaihdu Valtoseen, vaikka niin toivoisin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7818 : Kesäkuu 21, 2021, 15:06:19 »
Vähänkään järkevä PS:n kannattaja tuskin puoluetta enään äänestää, jonka pois jättäytyvä, neljä vuotta sitten puolueen kaapannut nousukas sanoo, ettei kerro lähtönsä syitä, koska niitä käytettäisiin puoluetta vastaan? Miten totuus voisi haitata rehellistä puoluetta?  :laught:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2211
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #7819 : Kesäkuu 21, 2021, 15:08:14 »
Harmi, mutta ehkä on aika mennä eteenpäin. Seuraajaksi nostettu Purra, Huhtasaari ja Tavio. Huhtasaari on kova täti, mutta minua vähän häiritsee uskonasioiden korostaminen. Ville on söpö ja symppis, mutta julkisissa esiintymisissä liiankin kiltti ja takeltelee puheissaan. Purra on edustavan näköinen, selväsanainen, asiantunteva terrieri, joka on ollut Jussin oikea käsi. Minä kannatan Riikkaa seuraajaksi.

Mie lähen S-joelle kans äänestämään Purraa. Riikalla on oma linja, se on lähellä H-A:ta mutta selvästi oma.

Lisäksi Purran etuna H-A:n on ilmeikkyys, joka Jussilta puuttuu täysin.

Kannattajat ei lähde mihinkään, sillä vaihtoehtoina on maahanmuuton lisääminen, pottoaineen kallistuminen, EU-liittovaltio ja Kiuru.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine