Onkos kenelläkään kokemusta otsikon mukaisella ilmolla ilmoittelevasta tytöstä? Tosin hän on varmasti jo yli vuoden ilmoitellut olevansa Oulussa tämän viikon!
Uutiset:
Itse olin sposti yhteydessä tähän naiseen(?) pienessä panetuksessa viikko sitten. Tarjolla ei ole kuvia, suostuu tulemaan vain suoraan kotiosoitteeseen, vaikka yritin sopia treffejä kotini läheisyyteen jotta olisin neidin nähnyt ennen lopullista ”ostopäätöstä”. - - Jotain outoa tässä jutussa oli, sellainen fiilis jäi.
Itse olin sposti yhteydessä tähän naiseen(?) pienessä panetuksessa viikko sitten. Tarjolla ei ole kuvia, suostuu tulemaan vain suoraan kotiosoitteeseen, vaikka yritin sopia treffejä kotini läheisyyteen jotta olisin neidin nähnyt ennen lopullista ”ostopäätöstä”. - - Jotain outoa tässä jutussa oli, sellainen fiilis jäi.
Mistäs lähtien tällainen on ollut tapana? Ja johtuuko tuo outo fiilis nyt jostain muusta syystä, vai vain siitä, että hän ei suostunut tapaamaan sinua ilmaiseksi?
En sano, etteikö kukaan niin tekisi, mutta outoon fiilikseen tarvitaan kyllä jotain muutakin kuin ilmaisesta tapaamisesta kieltäytyminen.
yritin sopia treffejä kotini läheisyyteen jotta olisin neidin nähnyt ennen lopullista ”ostopäätöstä”
Se luki tuossa:yritin sopia treffejä kotini läheisyyteen jotta olisin neidin nähnyt ennen lopullista ”ostopäätöstä”
Minäkään en suostuisi ilmaiseen tapaamiseen ennen maksullisia treffejä, vaikken olekaan rosvojoukko.
Täällähän parilla neidillä kilahti oikein kunnolla. Kalahtiko omaan nilkkaan? Oikein persuksikin pääsi pika-analyysin jälkeen. Huvittavaa.Se persu ei tarkoittanut sinua.
Se luki tuossa:yritin sopia treffejä kotini läheisyyteen jotta olisin neidin nähnyt ennen lopullista ”ostopäätöstä”
Minäkään en suostuisi ilmaiseen tapaamiseen ennen maksullisia treffejä, vaikken olekaan rosvojoukko.
Se on sinun oikeutesi. Minulla on omani. Maksajan roolista tätä katselen, jos yhtään raksuttaa siellä päässä. Kuvallisia ilmoja löytyy pilvin pimein, sokkotapaamisiin ei tarvitse ryhtyä.
Mistähän Apunicki tietää niin hyvin että ketä NiikaK tarkoitti persulla ja ketä ei?
Mistähän Apunicki tietää niin hyvin että ketä NiikaK tarkoitti persulla ja ketä ei?Yksi ketjun kirjoittajista on itse kertonut olevansa persu ja hän on myös kirjoittanut ravintolassa ruokailleen henkilön ruokailutavasta.