Tää nyt on tätä Bananan vanhaa tuttua tyyliä.
Kaikki tuntomerkit julki, ja mitä enemmän neulanjälkiä, paritusta ja muita ongelmia, sen parempi.
Kaikki tuntomerkit julki, ja mitä enemmän neulanjälkiä, paritusta ja muita ongelmia, sen parempi.
Uutiset:
^ Ja kun se kerran oli moderoitu pois niin otit sen uudestaan esille, vaikka "ei kuulu yleisön tietoon!" Loistavaa järjenkäyttöä!
Onneksi mode oli nopea, kiitos ❤️
Pitäisi antaa pikkuhiljaa banneja niille, jotka toistuvasti tuovat noita moderoitavia juttuja esille. Moneen kertaan on täällä saitilla todettu, ettei esimerkiksi pidä kuvailla tatuointeja, niin silti se pitää tehdä toistuvasti. Eikö tällaisessa olisi jo bannien paikka?
Pitäisi antaa pikkuhiljaa banneja niille, jotka toistuvasti tuovat noita moderoitavia juttuja esille. Moneen kertaan on täällä saitilla todettu, ettei esimerkiksi pidä kuvailla tatuointeja, niin silti se pitää tehdä toistuvasti. Eikö tällaisessa olisi jo bannien paikka?
Tatuointeja ei kuvailtu, huoh, vaan pointti varmaan oli, että joskaan ei neitseellinen Lucia-tyttö ei myöskään ympäri tatuoitu merimieskään.
Vertaa omaan ilmoitustekstiisi ja voilá mitään sen kummempaa ei poistettu. Toki ***-merkit ovat huomiota herättävät, mutta tarkastin välimuistista asian oikean luonteen.
Olen suomalainen kiltti naapurintyttö, empaattinen ja maanläheinen. Minulla on terveelliset elämäntavat; en tupakoi enkä käytä päihteitä.
Olen 34 vuotias, 176 cm pitkä. Minulta löytyy muutama tatuointi, rintani ovat luomut.
_
dijon on sinappi