Oli miten oli mutta sitruuna ei kaljaan sovi.
Uutiset:
Läskisoosiin sopii hyvin.No ei se hyvin sovi, tosin olen testannut joskus aikoinaan perinneruokamessuilla.
Pitäisikö teidän kaikkien mennä ADHD testeihin?Ei mun tartte mennä. Just otettiin kaamee määrä verikokeita.
Pitäisikö teidän kaikkien mennä ADHD testeihin?Ei mun tartte mennä. Just otettiin kaamee määrä verikokeita.
Vittu mikä adhd! Ei se verikokeessa näy.
Oho, unohdin pukea housut. Ei vittu jäikö ne Espooseen.
Juu täällä ne on, tuu hakemaan
Juu täällä ne on, tuu hakemaan
WTF...Mun muistikuvat loppuu siihen että sammuin aistien talossa selliin kolmen jälkeen. Missä vaiheessa tulin sun luokse ja olinko hyvä
Ja kattila pataa. Sellainen on elämän kiertokulku.Se en on ollut minä, joka hyyty kesken session.
Sinulla Hese jäi muuten tuo eilinen piiskaussessio vähän kesken.
Josta tulikin mielen. Ootkos muuten käynyt virpomassa tänään? Olisit saanut herkullisia Mignon-suklaamunia kotiin viemisiksi.
NE OVAT NOUGATMUNIA
OLEN SAMAA MIELTÄ, NE ON SUKLAAMUNIA, JOISSA ON RIPAUS NOUGAATA, SOKERIA JA HERKULLISTA KAAKAOMASSAA JA KAAKAOVOITA ELI SUKLAATA.
Suklaa valmistetaan kaakaosta. Mignon-munassa ei ole tarpeeksi kaakaota, että sen voisi laskea suklaaksi. Jos sinun kaltaisesi HUNSVOTIT pyörittäisivät maailmaa, niin täällä saisi myydä KILON PASKAA SUKLAANA, jos siihen lisäisi 1 g kaakaota
Tuota Mignon-muna hömpötystä en tajua ollenkaan, kyllä Kinder Surprise on ainoa oikea yllätysmuna.Varusmiesaikana meille tarjoiltiin Hiukkavaaran ruokalassa usein Kinder Yllätysperunoita.