Oon jo hetken aikaa pähkäillyt mikähän karva look on muotia tällä hetkellä? Tai että onko miesten mieleen vain se posliini vieläkin vaiko kiihottaako esimerkiksi siistitty naturel taikka kiitorata?
Uutiset:
posliini meni muodista jo 10 vuotta sitten siitä kiihottuu vaan henkiset pedofiilit mummo kalsareiden reunasta ulos tursuavat voi halutessaan katkoa.
niin mielipiteet saa mielestäni olla raflaavia ja kun mielipidettä ei kohdista kehenkään en sitä haukkumisena pidä.posliini meni muodista jo 10 vuotta sitten siitä kiihottuu vaan henkiset pedofiilit mummo kalsareiden reunasta ulos tursuavat voi halutessaan katkoa.
Mitä paskaa nyt taas. Anna ihmisten tykätä siitä mistä tykkäävät. En joo minäkään henkilökohtaisesti tajua posliinia, mutta ei sitä silti tarvitse ketään haukkumaan ruveta. En minäkään sano ketään kakkapääksi, jos juo vääränlaista, elikkäs mustaa teetä. Sitten vasta on kakkapää, jos juo jotain 10 000 € detox-mutaa. Tai kirjaimellisesti raiskaa lapsia.
Surullista että posliini meni muodista jo 10v sitten, miksei kukaan ole minulle sitä aiemmin kertonut 😢aikanaan teinipojille sanoi että kanankakka HUULEN ALLA KASVATTAA VIIKSET en lupaa tuloksia mutta pakko tääkin oli kertoa
Kai sitä pitäis alkaa sitten itsekin kasvattamaan sellasta kunnon pusikkoa..
No leikki sikseen, antaapa kaikkien kukkien kukkia. Mieltymyksiä on joka lähtöön ja se kaikille suotakoon. Itse oon ollut jo vuosia posliini, mutta kiitorata olis nätti, harmittavaa että sellaista on enää mahdoton kasvattaa monen vuoden sokeroinnin jälkeen. En kyllä tiedä osaisinko enää sellaisen kanssa elääkään kun tähän on tottunut 🤔
Siistitty parhain Mutta kaikki kelpaa.
Kyllä mulle ainakin kunnon karvanen pillu on vastustamaton ja en edes osaa sanoa ei, jos sellainen levitetään eteen.