RE:llä ilmoitteli Melody nimimerkin omaava tyttö. Moni on varmasti huomannut ilmonsa, joku kenties tavannutkin tyttöä.
Minun tarinani on sellainen että olisiko ollut 2kk sitten. Suoritin päivittäistarkasteluani RE:llä havainnoiden millaisia naisia on lähiseuduilla juuri nyt tarjoamassa palveluitaan. RE:ssä on myös joku toiminto jonka myötä tiettyjen ilmojen pikkukuvakkeet ovat näkyvillä vaikka olisivatkin maantieteellisesti eri lokaatiossa mistä itse haet seuraa. Joo, siinä oli tämän Melodyn ilmo, huomasin toki että neito vaikuttaa jossakin itselle sopimattomassa suunnassa. Mutta koska pikakuvakkeen kasvot näyttivät viehättäviltä, klikkasin ilmoituksen auki ja tutustui siihen tarkemmin. Voi olla että luin ilmoitustekstin mutta ainakin katselin kuvat läpi. Kuvansa miellyttivät minua, niissä oli myös kasvot, useammassakin kuvassa. Hän ei ollut ehkä mallikuvastomaisen kaunis mutta näytti oikein söpöltä persoonallisella tavallaan. Jopa kasvokuvat "valehtelevat" usein, niistä voi saada erilaisen mieltymyksen kuin mitä livenä paljastuu mutta ajattelin tuolloin että tässä on nainen jota haluaisi tavata. Hän oli vain ihan väärällä paikkakunnalla, olisiko ollut vaikka Turussa.
No sitten jonkin päivän päästä, vieraillessani RE:llä, Melodyn ilmo näkyi taas esille nostettuna ilmoituksena. Hän oli vaihtanut paikkakuntaa mutta minulle hyödyttömällä tavalla. Ja kun samankaltainen ilmiö toistui taas uudelleen, Melody oli taas vaihtanut paikkakuntaa muttei edelleenkään lähelle omia kotiseutujani, ajattelin että tämä tyttöhän keikkailee ympäri Suomea ja kenties tulee kohta myös tänne. Halusin tavata Melodya ja otinkin tavakseni etsiä ilmoitustaan pari kertaa viikossa. Ilmitus löytyi kyllä mutta ei tärpännyt: milloin hän oli Kuopiossa, milloin Jyväskylässä ja milloin missäkin. Ajattelin sitäkin että ehkä on koronarajoituksen takia jumiutunut Suomeen ja potee turnausväsymystä, pakotettuna vaihtaa päivystyskaupunkia muutaman vuorokauden välein?
No, muutamaan päivään Melodyn ilmoa ei ole enää näkynyt RE:llä eli ilmeisesti on poistunut Suomesta. En ole nähnyt hänestä mitään rapsaa. Osaako joku Melodyn luona vieraillut - jos sellainen löytyy - kertoa mitä menetin?