Kokemattomampana ihailin seksivaariksi kuvastojen muodokkaita naisia ihonmyötäisissä asuissaan. Silloiselle tyttöystävälle tuli ostettua paketissa parhaimman näköinen asuste ajattelematta miten tyttöystävän ja paketin kannessa olevan naisen vartalot eroavat. Eihän se asu näyttänyt yhtään samalta kun vartalon tyyppi ei ollut samanlainen. Silloinen tyttöystävä huomasi, että olin pettynyt asiaan ja en tietenkään osannut sanoittaa omia tuntoja ja asiaa mihin olin pettynyt.
Sen jälkeen olen huomannut PVC latex yms asut näyttävän pääsääntöisesti hyvältä kaikkien naisten päällä. Tosin yksi virhe tässäkin tuli tehtyä. Yhdelle vakkari hupakolle ostin PVC sukat ja takin yms asusteita. Hekumoin ajatuksissani tällä ja aikaa varaamaan. Hupakon luona yli puolet asusteista ei sopinut hänen päälleen, koska olin noudattanut orjallisesti hupakon kertomaa, että S koko on se sopivin. Olisi vaan pitänyt luottaa omaan arvioon ja ostaa M-koon asut. Olisi asut olleet sitten sopivat tai ei niin tajusin, että takki, pikkarit ja korsetti olisi lähtenyt joka tapauksessa siinä öljyllä läträtessä hupakon päältä pois.
Edelleen PVC on se mun juttu - naisen päällä. Nyt ylipolvensaappaat ja tissit paljastava korsetti ovat enää ne mitä kysyn tai ostan hupakolle. Näin kaikki vaatteet pysyy työntouhussa päällä ja saan sitä silmänruokaa jota olin ajatellutkin. Ilman, että heti jännityksen tihentyessä vaatteet lentää nurkkaan ja niistä ei ole kuin kiimainen muisto mielessä ja mallin käryn jälkeen ihmettely, että miten tässä taas näin kävi.