Esitättekö palveluntarjoajille asutoiveita missä varustuksessa haluaisitte heidän vastaanottavan asiakkaansa? Mitä toiveita on ollut ja kuinka hyvin on toteutunut?
Aika harvoin. Kahdesti olen pyytänyt samaa vaatetusta kuin kuvissa ja kerran ehdotin, että tissien ja perseen korostaminen toimii aina. Joka kerta toiveeni täytettiin.
Lateksi/pvc odottaa vielä sopivaa hetkeä ja neitoa...
Toisinaan olen esittänyt asutoiveita sihteerille ja toisinaan olen itse saanut asutoivepyyntöjä sihteeriltä. Aina jos on toiveita esitetty puolin tai toisin, niin ne on toteutettu. Kaikista mieluisimpia on kuitenkin ne tapaamiset joissa sihteeri yllättää minut asussa, josta on joskus aiemmin sivulauseessa puhuttu.
Jos vaan platform-korkkarit löytyy niin siinä on ainoa vaatimani asuste Nykyisin ei oikeastaan tule esitettyä sen kummempia toiveita, seksikkäät alusvaatteet riittävät ja välillä on mukava yllättyä kun ei toiveitä esitä
^Täältä ääni myös platform korkkareille Vakkarilla monesti nämä ovatkin jalassa ihan pyytämättäkin En yleensä esitä asutoiveita, oikeastaan on mukava antaa sihteerin yllättää
Enpä juuri ole asutoiveita esittänyt yhtä poikkeusta lukuunottamatta, jonka tapasin muutaman kerran. Hän täytti aina toiveeni, jotka perustuivat hänen foorumille postaamiinsa kuviin. "Tuokin täytyy nähdä joskus livenä..."
En ole myöskään asutoiveita esittänyt mutta ei ole koskaan tarvinnut näkemäänsä pettyä. Tämmöisenä peppufanina voisi toki toivoa jotain peppua korostavaa nahkaa tai latexia 😉
Todella harvoin kukaan toivoo yhtään mitään. Stay upeja joskus toivotaan, mutta ne mulla on muutenkin jalassa. Sukkahousuja toivotaan fetissimielessä. Rooliasuhommia silloin tällöin.
Muutaman kerran esittänyt ja vastaanotto on ollut pieruverkkareissa. Enää en esitä mitään vitun toiveita. Tuntuu huoralle nää asuhommat olevan niin helvetin vaikeita asioita että helpommin toimii siviilissä.
Pyydän aina vähintään stay-uppeja, joskus sukkahousuja jos arvelen sihteerin ymmärtävän tuon fetissin päälle. Sopivasti puettu nainen on usein seksikkäämpi kuin alaston.
Riippuu paljon sihteeristä. Omia asutoiveita on ollut leggingsit ja tiukkasta paidasta aina täysin alastomaan vastaanottoon (yleensä kyllä on jotain sukkanauha tai stay uppia ollut) mutta koskaan en ole pettynyt. Joskus taisin olla päivän ensimmäinen asiakas eräällä tytöllä ja kun hän tiedusteli asutoivetta sanoin vain että se mitä on päällä ja ei tarvi laittautua muutenkaan. Vastassa oli todella söpö tyttö pitkässä ja isossa t-paidassa ja alla ei ollut mitään...