^ kysyy hän ihan viattomasti.. 😇
Uutiset:
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006105088.html
Tuli tuollainen vastaan, ja sukkisfaneille vinkkinä todettu on. Itse olen kokoa 40 ja Pirkka sukkis 44-48 hajosi heti puettaessa, vastaa varmaan jotain kokoa 38/s. Lidlin sukkis hyvä, kuten testaajallakin. Prisman House sukkiksia en ole ostanut mutta voin hyvin kuvitella ovat aivan laaduttomat jopa kertaluontoiseen leikkiin.
Mitäs sukkiksia muut ostatte? Itse pehmeitä muotoja omaavana on haastavaa saada sukkiksia, steikkareissa löytyy paremmin kokoja.
Sukkahousut on kyllä yks parhaita asioita mitä pukea, oli sitte mies tai nainen. Ite tykkään ku käyn ostamassa sulkahousuja ni myyjät yleensä naisia kattoo aika kummaan. Yleensä kanssa vilautan niille mun sukkiksia tai sanon että tulee kyllä omaan käyttöön, muutamia kertoja sanu kyllä ihan neuvojakin mitkä on hyviä ja mitkä huonompia muutaman kerran myös baari illan jälkeen tully naisen kanssa kämpille ja sitte vedän housut pois ni sukkikset on alla ni muutama kyllä lähteny pois sillon.
Illanviettoa luvassa niin täytyi kaivaa ihan sukkahousut mekon alle 🎀✨WOW Tuossa illanvietossa haluaisin olla mukana
Illanviettoa luvassa niin täytyi kaivaa ihan sukkahousut mekon alle 🎀✨
Hmm, katsotaan kuinka tämä kuvan lisääminen onnistuu ekaa kertaa. En oikein tiennyt mihkä ketjuun tää kuva sopisi, joten isketään tänne 😂