Ihan vaan tavis-steikkarit.
Älä sano näin väheksuen tällaisista kauniista sääristä. Toisille nämä ovat taivas
Uutiset:
Ihan vaan tavis-steikkarit.Kyllä se vaan taviskin voi näemmä näyttää hyvältä
Älä sano näin väheksuen tällaisista kauniista sääristä. Toisille nämä ovat taivas
Ihan vaan tavis-steikkarit.Kyllä se vaan taviskin voi näemmä näyttää hyvältä
Aistikasta, tavis on aliarvioitu käsite
Minua nämä ainakin ihastuttaa ja tavis on hieman vähättelevä termi näitä kuvaamaan. Ja siitä tuntumasta nautiskelee aina enemmän kuin mielellään...Ihan vaan tavis-steikkarit.Kyllä se vaan taviskin voi näemmä näyttää hyvältä
No kyl... Ja ainakin itse tykkään näiden silkkisestä tuntumasta. 😌 Siis stay-uppien.
Steikkarit hajoaa niin helposti, etten viitsi jatkuvasti olla investoimassa joihinkin näyttävämpiin.
Joulua odotellessa 🎀✨tästä kuvasta tule mieleen marianne karkit
Ihan vaan tavis-steikkarit.hienot steikkarit ja vielä nuo varpaat
Ihan vaan tavis-steikkarit.hienot steikkarit ja vielä nuo varpaat
Nyt löytyi niin päheen väriset steikkarit, että pakkohan tää on tänne jakaa.
Nyt löytyi niin päheen väriset steikkarit, että pakkohan tää on tänne jakaa.Tykkään! Pirteä on väri keskellä pimeintä talvea
Nyt löytyi niin päheen väriset steikkarit, että pakkohan tää on tänne jakaa.Ihastuttavan viettelevää
Nyt löytyi niin päheen väriset steikkarit, että pakkohan tää on tänne jakaa.Olen nykyään niin pihalla skenestä, että minulla ei ole aavistustakaan kuka on Ainokainen. Niinpä kävin katsomassa kuvat. Ne lämmittivät vanhan miehen sydäntä. Vielä kun saadaan kaupungin korkeimmat korkkarit jalkaan niin täydellistä.
Täytyy myöntää, että päheän seksyn väriset ovat Saako ne jo ottaa pois?