Ei kissoja kuulu ymmärtää, vaan rakastaa ❤ (eli palvella... )
Uutiset:
Ihmettelen että miksi meidän kissoilla oli usein tapana vain ihmetellä kun niille avasi ulko-oven. Tuli vain mieleeni.
Ihmispalvelijan tehtävä on esitellä kissoilleen ulkoilmaa ja kärsivällisesti odottaa ovi auki -30 asteen pakkasella kunnes kissa on päättänyt mennäkkö vai eikö
Ihmettelen että miksi meidän kissoilla oli usein tapana vain ihmetellä kun niille avasi ulko-oven. Tuli vain mieleeni.
Tai pyytää ruokaa, vaikka tarjolla on kaksi kippoa, jotka ovat täynnä ruokaa.
Sit jos olet yhtä pehmo kuin minä ja vaihdat uuden märkäsapuskan, kun onhan se jo tietysti siinä tunnin ollut, niin kissa nuuhkasee uutta sapuskaa ja painuu neljän tunnin päiväunille.
Ainaku nainen tulee pyytämään sulta mulkkua, niin sä väsäät sille jauhelihakeiton
Ainaku nainen tulee pyytämään sulta mulkkua, niin sä väsäät sille jauhelihakeiton
Todellakin! Ellei se ole vegaani.
Jos selviän puhumalla tai kokkaamaalla niin se on ihan parasta.
Ihan hirveetä jos joudun panemaan. Ja jos mut koko ajan pakotetaan panemaan niin jätän sen!
^ Jos se on mahdollista niin kyllä.
Siis mulla osuu todella harvan kanssa seksi kohdilleen. Esim. eksää jaksoin "käsitellä" viitisen tuntia ja hän osasi antaa minulle sellaista menoa että ei ole muut osannu.
Sitten on niitä joiden kanssa olen pannut velvollisuuden tunnosta = aina vitun tylsä, orgasmikeskeinen esileikki & pano