Miksi ulkona on kylmä! Vaan +21
Vaarin on kaivettava villapusero esiin ja pitkät kalsarit!
Vaarin on kaivettava villapusero esiin ja pitkät kalsarit!
Uutiset:
Tajusin vasta tänään. Suurin osa maailman ihmisistä ei maksa seksistä. Mikä niitä vaivaa?
.. No tatit nyt ehkä ehtii vielä toivon mukaan nousta, ...
Miten mun pitäisi sienestää tänä vuonna, kun ei koko metsässä ole sienen sientä?!Taivottavasti taikasieniä sentään tulee niin pääsee pimeinä iltoina lentämään.
… metsästän kaupasta jotain osterivinokkaita, turautan itiöt talteen ja alan itse luontoemoksi pistämällä omat sieniviljelmät tulille…
Likaiset sedät, huvitatit ja siemennys vaan mielessä Sienestys on vakavaa touhua, senkin siat!On, on! Kyllä Lifti on ihan oikeasti sienestänyt mutta nykyään kiinnostaa vaan psykedeelit....ja se on vakavaa puuhaa myös....ei se golf pallo otsassa hyvältä tunnu
Tajusin vasta tänään. Suurin osa maailman ihmisistä ei maksa seksistä. Mikä niitä vaivaa?
Miten mun pitäisi sienestää tänä vuonna, kun ei koko metsässä ole sienen sientä?! Harkitsen vakavasti jo että metsästän kaupasta jotain osterivinokkaita, turautan itiöt talteen ja alan itse luontoemoksi pistämällä omat sieniviljelmät tulille No tatit nyt ehkä ehtii vielä toivon mukaan nousta, mutta kyllä nyt kantarelleja jo luulisi löytyvän.. Ja mustikatkin on sellaisia nuppineulanpään kokoisia kuivia rusinoitaKeski - Suomessa on isompia mustikoita ollut jo hetken aikaa. Olet ollut väärällä mättäällä..
Ainainen ihmettelemisen aihe.🙈🤭 Ilmoituksessa lukee et olen tavattavissa ma (illalla) , to ja pe. Niin kysytään tapaamista tiistaille ja et olenko maanantaina vain illalla tavattavissa. Ainahan saa kysyä, mutta jos laitan päivät niin en niitä sinne huvikseen kuiteskaan kirjoita 🤣🙈Ei miehet osaa lukea silloin kun on pallit täynnä
Ainainen ihmettelemisen aihe.🙈🤭 Ilmoituksessa lukee et olen tavattavissa ma (illalla) , to ja pe. Niin kysytään tapaamista tiistaille ja et olenko maanantaina vain illalla tavattavissa. Ainahan saa kysyä, mutta jos laitan päivät niin en niitä sinne huvikseen kuiteskaan kirjoita 🤣🙈
Ainainen ihmettelemisen aihe.🙈🤭 Ilmoituksessa lukee et olen tavattavissa ma (illalla) , to ja pe. Niin kysytään tapaamista tiistaille ja et olenko maanantaina vain illalla tavattavissa. Ainahan saa kysyä, mutta jos laitan päivät niin en niitä sinne huvikseen kuiteskaan kirjoita 🤣🙈