Sepin apunikkejä....monesko menossa jo?
Uutiset:
Millä logiikalla hyviä musiikkipätkiä suljetaan Youtubesta vuosien jälkeen vaikka vastaavat kappaleet löytyvät vierestä. - Tekijänoikeudellista säätämistä ilmeisesti...
Silti en harrastaisi mistään hinnasta useimpien tavisnaisten kanssa seksiä.Tätä samaa funtsinut monet kerrat ja päätynyt samaan tulokseen.
Silti en harrastaisi mistään hinnasta useimpien tavisnaisten kanssa seksiä.Tätä samaa funtsinut monet kerrat ja päätynyt samaan tulokseen.
Tänään olen joutunut ihmettelemään yhtä huonokäytöksistä asiakasta.
Sain huolestuneita viestejä muutamalta tutulta, ihanalta vakkarilta. Minua kuulemma syytetään liukuhihnailusta ja haukutaan muutenkin eräällä katkerien ihmisten foorumilla. En ollut yllättänyt, osasin nimittäin odottaa tätä paskarapsaa. Mitä tämä rapsaaja kuitenkin jätti omassa avautumisessaan "yllättäen" kertomatta oli mm. se, että hän itse kyseli 45 minuuttia ennen sovittua tapaamista, että joko voi tulla. Ei voinut, koska minulla oli menossa ruoka- ja lepotauko. Jäin siis odottamaan soittoa sovittuna aikana, mutta mitään ei enää kuulunut noiden liian aikaisin tehtyjen kyselyn jälkeen. Kaksi minuuttia sovitusta ajasta laitoin hänelle viestiä, että voi tulla. Mitään ei kuulunut, joten muutaman minuutin kuluttua laitoin uuden viestin. Ei, en ole tulossa,
meni maku.
Sinälläänhän mielensä muuttaminen on ihan sallittua ja fiilikset voi mennä itse kullakin milloin mistäkin syystä. Ymmärrän kyllä tämän. Ihmisiä me kaikki olemme ja meillä kaikilla on tunteet. Mutta, mitä mä en missään nimessä hyväksy on valehtelu, mustamaalaaminen ja muu kiusanteko. Yritin asiaa tämän henkilön kanssa asiallisesti tekstiviestein selvittää. Kertoen, että meillähän oli aika klo X ja silloin olisin soittoasi odottanutkin. Vastaukseksi sain pelkkiä haukkumaviestejä sekä jonkinlaisen uhkauksen kostosta, joka sittemmin toteutuikin paskarapsan muodossa. Kaikki tämä vain ja ainoastaan siitä syystä, että noudatin sovittuja aikatauluja enkä ollutkaan valmis ottamaan häntä vastaan melkein tuntia aikaisemmin.
Mutta ei se mitään. Näitä tämmöisiä tapauksia tulee vastaan silloin tällöin, onneksi kuitenkin aika harvakseltaan. Tätä yhtä kilarikallea lukuun ottamatta olen tälläkin keikkareissulla tavannut pelkästään todella mukavia, hauskoja ja naista hyvin kohtelevia herrasmiehiä. En siis anna yhden mätämunan pilata fiiliksiäni Kunhan tässä nyt hieman vain ihmettelen. Rehellisesti sanottuna olen myös kiitollinen, etten häntä koskaan tavannutkaan. Tällainen käytös soittaa hälytyskelloja, ja mitä luultavasti jotain perseilyä olisi tapahtunut tapaamisenkin aikana.
Minusta ei tarvitse nyt olla huolissaan, kiitoksia vain kaikista kyselyistä ja tsemppausviesteistä
Omasta puolestani koko juttu on jo huomenna unohdettu ja keskityn meidän kauniin koto-Suomen itsenäisyyden juhlistamiseen.