Hahah! IhanaNyt täytyy sanoa tuohon turbovaiheen lataukseen että seksi on kahden kauppaa, pitää kommunikoida ja ilmaista vaikka että ”imisitkö rauhallisemmin” tai ”multa meinaa tulla” ” en halua tulla vielä” tms. Tapoja on monia! Koska niin on kullejakin
Tämä totisinta totta. Usein kysynkin, jos on ollut puhetta laukeamiskerroista, että miten haluat edetä.
Milena jatkat:
Vessassa käymisestä; mulla on tapana peseytyä h e t i aktin loputtua jotta mun työterveys säilyy. Naisille suositellaan että aina seksin jälkeen pissalle ja pesu joten olisiko tässä syy miksi pt katoaa vessaan. Keittiöön katoamista en osaa selittää kyllä jos jano iskee niin kyllä usein yhdessä ollaan asiakkaan kanssa lasilliset vettä/kivennäisvettä mitä mulla usein myös on tarjolla juotu.
Missä tällaista suositellaan? Mietin vaan että jos olisin aikoinaan esim 6 asiakkaan päivärytmillä pessyt - siis en vaan huuhtoutunut - intiimialuettani, niin siinä olisi ollut luonnolliset bakteerit helisemässä ja iso riski iho-oireille. Nykyäänkään, huomattavasti harvemmalla asiakasfrekvenssillä teen vain huuhtelun. Enkä ole koskaan edes unta nähnyt siitä että poistaisin vessaan kesken asiakkaan maksaman ajan!
No en mä sinne vessaan häviä kuin minuutiksi ja pissaaminen ilman hätää on sula mahdottomuus, mutta huuhtelen paikat liukkarista yms. Pissaaminen on tärkeää jos harrastaa seksiä ilman kondomia, itse en asiakkaiden kanssa harrasta seksiä niin että siemennestettä menisi limakalvoille mutta ymmärtääkseni osa ulkkareista tekee?
Ja huom. En itse missään nimessä tarkoita pesua millään aineilla, lähinnä vedellä huuhtasen. Esim silikonipohjainen liukkari voi ärsyttää pidemmän päälle pillua ainakin mulla.
https://www.yliopistonapteekki.fi/ideat-ja-vinkit/alapaan-pesu-ja-muu-intiimihygienia
Siinä nyt yksi lähde tälle mun vessahöpinälle