Itse laitan kyllä. Pelkästään siihen menee 4 rullaa vuodessa
Uutiset:
Itse kerään kakat talteen haavilla ja myyn ne pimeän verkoan kautta aasiassa asuville pervoille. Kertyvillä rahoilla voi kuitata asuntolainaa, jota on jäljellä pari euroa...
Ei tarvitse laittaa kun treenaa sulkijalihasta ja ajoitusta, niin saa niistä muovattua niin virtaviivaisen muotoisia että solahtavat syvyyksiin kuin olympiatason uimahyppääjä.
PS. Sorry turskikset. En ole kaupallistanut kakkostani vaikka kaikki haluaisivatkin nyt päästä sinne puristeltavaksi.
Pieni historiapläjäys tähän ketjuun. Ilman tätä henkilöä ei ehkä olisi vedettävää vessaa. Hän oli Englannin kuningatar Elisabeth ykkösen hovimies ja vessanpöntön keksijä John Harington (1560-1612).
^ Kyllä vain. Historiassa kaikki puhuvat enimmäkseen vain sodista ja sen semmoisista mutta kuka puhuu vessanpöntön keksijästä?
Pieni historiapläjäys tähän ketjuun. Ilman tätä henkilöä ei ehkä olisi vedettävää vessaa. Hän oli Englannin kuningatar Elisabeth ykkösen hovimies ja vessanpöntön keksijä John Harington (1560-1612).
Kiittäkäämme häntä! Hänen kunniakseen pitäisi olla oma merkkipäivä.
^ Kyllä vain. Historiassa kaikki puhuvat enimmäkseen vain sodista ja sen semmoisista mutta kuka puhuu vessanpöntön keksijästä?
Huonoa kehitystä. Jokaisessa kämpässä pitäs olla vanha kunnon paskahuussi sisällä
En laita paperia pohjalle - ei oikeastaan ole edes tullut koskaan mieleen edes laittaa
^ Millaisia ovat sen Tylypahkan vessat?
En laita paperia pohjalle - ei oikeastaan ole edes tullut koskaan mieleen edes laittaa
Kokeile. Yllätyt. Siihen ku vielä lämpimällä suihkulla pesee perseen nii ei jää paskaa perseeseen ja tulee semmonen ihana orgastinen olo