Alcatrazissa ei ollut kuin aloittelevia tankotanssijoita jotka jokainen vuorollaan kävivät pummaamassa melkoisen hyökkäävästi tippejä ja tyttöjuomaa, 45€ Piccoloa. Ei jääty.
Jokunen vuosi sitten alcatraz antoi periksi viranomaisille ja poisti huorat sisältä. Ulkona heitä on usein, mutta en ole koskaan ostanut niin en tiedä laatua.
Sohossa oli 70% miehiä joista 80% oli Bandidoskerholaisia, naisista suurin osa uransa ehtoopuolella olevia tyttöjä. Ei jääty toiselle oluelle.
Onpas sinulla ollut huono päivä. En ole koskaan nähnyt mopopoikia sisällä vaan lähinnä pikkutakkimiehiä. Tosin Sohossa on hyvä olla ajoissa. Silloin valinnanvara on suurin. Jos tulee loppuillasta, parhaat on jo viety. Tosin osa tulee toiselle kierrokselle.
Kiinnostaisi tietää mihin hintaan strippari lähtee yöksi. Voisi kuvitella, että suurin osa ei lähde ollenkaan. Stripparit usein kokee olevansa esiintyviä taiteilijoita, eikä mitään "huoria".
Sohossahan ei strippareita ole, mutta omiin kokemuksiini vedoten väitän, että aika moni lähtee. Rahasumma on isompi kuin huorilla ja tämän takia siinä ei oikein ole järkeä. Tullut silti joskus harrastettua. En kuitenkaan anna mitään tarkkaa summaa. Riippuu stripparista.
Jos baarista saisi maailman kauneimman huoran mukaansa yöksi 500 eurolla, niin miksi Suomessa olisi ammattihuoria, jotka tuolla summalla tarjoavat seksiä 2-3 tuntia.
Maailman kaunein huora ei lähde tuolla summalla suomalaisesta baarista tai sitten hän on aloittelija, joka ei osaa hinnoitella. Vakkareihin en ota kantaa. Joissain maissa tuolla summalla saa jonkun paikallisen missikisan perintöprinsessan, joka ei omasta mielestään huoraa vaan ainoastaan nauttii herraseurasta ja sen tuomista eduista. Maailma ei ole reilu paikka.
Jos hinta-laatu suhde on sinusta venäläisen kanssa parempi kuin suomalaisen, niin kuinka iso otanta sinulla on kummistakin ?
No et kysynyt tätä minulta, mutta vastaan silti. Minulla on kokemusta sadoista venäläisnaisista ja sadoista suomalaisista. Minä pidän venäläisnaisista, mutta kyseessä on makuasia eikä absoluuttinen fakta. Joku muu pitää suomitytöistä enemmän. Itse asiassa heitä taitaa olla enemmän kuin meitä venäläisiä "rakastavia".
Venäläinen nainen suomessa huoraamassa on sitä paitsi melkein aina paritettu.
Paritettuja venäläisiä naisia on pyörinyt Suomessa melkoinen kasa. Kaikki eivät ole paritettuja. Aika moni venäläinen huora asuu Suomessa laillisesti ja tekevät tiliä huoraamalla. Tavoitteena päästä eläkkeelle ennen kuin rupsahtaa. Näitä on yllättävän paljon.
Kaunis ja lahjakas venäläinen nainen löytää elättäjän Venäjältä, ei hän tule Suomen strippiklubeille pyörimään.
Sen rikkaan venäläisen elättäjän löytäminen ei ole helppoa Pietarissa. Olen ollut tuttavan tuttavan suhteiden ansioista rikkaiden klubilla, jossa oli facecontrol portilla. Vain kaikkein kauneimmat nuoret pääsivät sisään. Moni yritti ja käännytettiin.
Osa Soholla keikkailevista naisista oli ainakin ennen pietarilaisia, jotka eivät halunneet leimaantua huoraamisesta. Suomessa huoraaminen on turvallisempaa. Pienempi mahdollisuus, että tutut näkee tai asiakas on onkin ystävättären aviomies.
Soholla on hyvännäköisiä naisia, mutta olen rehellinen. He eivät ole enää parikymppisiä törötisuisia, mutta toki blondeja ja kaupungin korkeimmilla koroilla varustettuja. Alkaa vaan huomaamaan, että osa heistä on vanhentunut. Viimeksi törmäsin naiseen, jota olin pannut vuonna 2013. Hän muisti minut yhä. Sitä en tiedä että hyvällä vai pahalla.