Olen itse huomannut itsessäni kaikki seksiriippuvuuden merkit, jotka on ilmenneet siten, että olen syytänyt ihan liikaa rahaa maksullisiin. Niiden kanssa on vielä ongelmana tuo Law Of Diminished Returns, eli mitä enemmän niitä käy polkemassa, sitä vähemmän se tuntuu enää miltään, eli ilmeisesti siinä ollaan oltu täyttämässä jotain muuta tyhjää aukkoa. Saattaa liittyä siihen, ettei tyttöystävää ole löytynyt. Syy toki on omani: en vain pidä kenestäkään niin paljoa että jaksaisin katsella heidän naamojaan ja kuunnella heidän juttujaan jatkuvasti.
Ymmärtääkseni tällä on hieman vaikea polttaa rahat ja terveys yhtä nopeasti ja pahasti kuin vaikkapa heroiinin kanssa, mutta tarpeeksi monta vuotta jatkuttuaan se alkaa kyllä horjuttamaan hitaasti taloutta miinuksen puolelle - varsinkin kun viime aikoina olen joutunut ottamaan kaksi naista peräkkäin kun ekan kanssa ei vielä nalli lauennut niin toinen sai hoidella loppuun. Sellainen tulee kalliiksi. Samoin kaikki lisäpalvelut jotta saisi seksin tuntumaan joltain. Tai, saisihan tälläkin varmaan kymppitonnin kuukaudessa palamaan jos joka päivä kävisi, mutta olen aika nirso. Silti olen huomannut homman menevän pakkomielteen puolelle.
Lopullinen niitti mikä sai mut varmistumaan että kyseessä on riippuvuus,on se ainainen post-coital morkkis siitä, että poltti taas rahaa, ja se ainainen petetty lupaus minkä teen itselleni: "en enää ikinä käy huorissa!" - seuraavana aamuna taas sivusto auki. Se on alkanut ihan tosissaan hävettää.