Sanonta kertoo että parta tekee miehen. Miehille kysymys onko näin eli komistaako parta naamaasi vai kuljetko mielummin siloposkena? Ja sama kysymys naisille eli pitääkö miehellä olla parta vai mielummin ilman, kumpi sytyttää enemmän.
Inhoan partaa ja ajan sen säännöllisesti pois. Päivän sängen väliin jätän ja se sopii kyllä oikein hyvin vaikka itse sanonkin tai on sen joku muukin kertonut.
Silkkaa boheemiuttani en koskaan aja partaa kokonaan pois. Pikku sängen jätän aina. Parin päivän päästä ajamisestahan se ei enää kutita reisen sisäpinnan herkkää ihoa. Ainakaan kukaan ei ole mitään sellaista koskaan vihjannut.
ZZ Top parralla on menty jo vuosia. Onhan tästä metsästä haittaakin. Yksi Tsekki tyttö keskeytti pillun nuolemisen, kun kuulemma kutitti niin paljon. Luulen, että se johtui kuitenkin mun günter viiksistä.
Partahan tuotaa naamaa koristaa. On jo koristanut useamman vuoden. Aina silloin tällöin tulee innostuttua ja vetästyä kaikki pois, heti tämän jälkeen iskee morkkis että ei olis pitänyt sittenkään.
Ajan partani pääsääntöisesti joka ikinen aamu. En voi sietää piikkistä turpaa. Kun joku vielä ajelisi mun pallikarvat niin olisin onnellinen.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant