Poliisi helsinki
Poliisi Uusimaa
Poliisi Suomi
Sen sortin keskustelua tässä on, että voi olla että tutkintaa olisi hyväntehdä.
Poliisi Uusimaa
Poliisi Suomi
Sen sortin keskustelua tässä on, että voi olla että tutkintaa olisi hyväntehdä.
Uutiset:
En tiedä mitä tarkoitettiin, mutta pedofiliasta ei ole kyse tuossa tapauksessa.Tuossa varmaan tarkoitettiin, että hyväksikäyttivät lapsia seksuaalisesti ja olisivat nykylain mukaan syyllistyneet raiskauksiin.Ei todellakaan mitään pedareita. Pedofilia on sitä paitsi lääketieteellinen termi, ei lakitekninen.Tuo oli 80-luvulla aika yleistä. Ei 15-16-vuotiaat minkään samanikäisten poikien kanssa seurustellut. Osa niistä tyypeistä oli siis lakiteknisesti pedareita.Kyllä. Pistää miettimään millainen määrä raiskauksia on tapahtunut kun reilu parikymppiset aikamiespojat ajoivat kylillä pillurallia sata amppeerisilla Datsuneillaan ja ottivat yläastetyttöjä kyytiin....Tällä varmasti halutaan lisätä mielikuvaa teon tuomittavuudesta. Eli vaikka teko olisi tapahtunut osapuolten yhteisymmärryksessä niin se on silti raiskaus koska toinen osapuoli on lapsi ja toinen aikuinen.
Tuo on kyllä tosi hyvä linjaus lainsäädännön puolelta.
Tarkoitettiin, että ovat lapsenraiskaajia.
En tiedä mitä tarkoitettiin, mutta pedofiliasta ei ole kyse tuossa tapauksessa.
Minustakin tuntuu että te olisitte varsin sopiva pari.Hyvä ja tarpeellinen lakimuutos.
Sellaista kyllä ihmettelen, että millaisia seksuaalisia kohtaamisia on ihmisillä, joilla on nyt kova huoli raiskauksen tunnusmerkistön muuttumisesta. Eikö suostumus ole aiemmin kuulunut näiden henkilöiden seksuaalisiin kanssakäymisiin? Ajautuvatko he useinkin tilanteisiin, joiden johdosta toinen osapuoli jostain syystä haluaa jälkikäteen objektiivisesti ajatellen väärin perustein heitä syyttää raiskauksesta? Ja jos kyllä, niin miksi?
Niinpä.
Nostan tämän. Ainoa mies jonka tässä narussa haluaisin tavata.
Kaikilla muilla tuntuu olevan salaisia raiskausfantasioita.
Linnassa 1v perättömän ilmiannon takia, mutta perättömästä ilmiannosta selviää ehdollisella. Reilu meininki?
"Vielä ikävämpää oli se, mitä väliaikana tapahtui. Ensimmäinen eli erheellinen rikosilmoitus johti siihen, että syytön ihminen joutui istumaan vankilassa noin vuoden.
Jos tuore käräjäoikeuden ratkaisu jää voimaan, nainen selviää väärästä ilmiannosta ehdollisella, vuoden ja kahdeksan kuukauden tuomiolla."
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008277999.html?utm_medium=social&utm_content=ios.is.fi&utm_source=t.co&utm_campaign=tweet-share
Täysin järjetöntä. Monen nuoren miehen koko loppuelämä tullaan pilaamaan aivan turhaan tälläisen lakiteknisen kikkailun takia. Aivan turhaa. Ei kenenkään kannalta hyvä, koko yhteiskunta kärsii kiilusilmäisten lain säätäjien takia....Tällä varmasti halutaan lisätä mielikuvaa teon tuomittavuudesta. Eli vaikka teko olisi tapahtunut osapuolten yhteisymmärryksessä niin se on silti raiskaus koska toinen osapuoli on lapsi ja toinen aikuinen.
Tuo on kyllä tosi hyvä linjaus lainsäädännön puolelta.
^ Otan osaa. Opitko kokemuksestasi mitään?Olen oppinut kokemuksistani paljonkin, niin kuin kaikki fiksut ihmiset tekevät. Mutta miten se tähän liittyy?
Oletko pannut luvalla vai luvatta?^ Otan osaa. Opitko kokemuksestasi mitään?Olen oppinut kokemuksistani paljonkin, niin kuin kaikki fiksut ihmiset tekevät. Mutta miten se tähän liittyy?
Aina on ollut lupa printattuna kolmena kappaleena ja QR-koodina kännykässä. Mites sulla?^ Otan osaa. Opitko kokemuksestasi mitään?Olen oppinut kokemuksistani paljonkin, niin kuin kaikki fiksut ihmiset tekevät. Mutta miten se tähän liittyy?
Oletko pannut luvalla vai luvatta?
Aihe koskettaa sinuaNäköjään myös sinua.
^ Uhria yleensä koskettaa. Mietin vaan että olitko sinä syytetyn penkillä?Olitko sinä?
Olin uhri. Mikä tässä nyt koskettaa jos pillulla osaat pelata?^ Uhria yleensä koskettaa. Mietin vaan että olitko sinä syytetyn penkillä?Olitko sinä?
En ole ollut syytettyjen penkillä, koskaan, mistään.
Mites sä?
Olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, ja osaan ajatella myös omaa persettäni pidemmälle. Ei siinä sen kummempaa. Onko tätä mielestäsi jotenkin epänormaalia?Olin uhri. Mikä tässä nyt koskettaa jos pillulla osaat pelata?^ Uhria yleensä koskettaa. Mietin vaan että olitko sinä syytetyn penkillä?Olitko sinä?
Mites sä?
Todella epänormaalia. Nimittäin jos oikeasti olisit ihminen joka ei ajattele vain omaa persettään, et hyökkäisi yksilön kimppuun jokaisella huora foorumilla. Et myöskään tekisi montaa nimimerkkiä, etkä olisi bannattuna edellisillä.Olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, ja osaan ajatella myös omaa persettäni pidemmälle. Ei siinä sen kummempaa. Onko tätä mielestäsi jotenkin epänormaalia?Olin uhri. Mikä tässä nyt koskettaa jos pillulla osaat pelata?^ Uhria yleensä koskettaa. Mietin vaan että olitko sinä syytetyn penkillä?Olitko sinä?
Mites sä?
Olin uhri. Mikä tässä nyt koskettaa jos pillulla osaat pelata?
Todella epänormaalia. Nimittäin jos oikeasti olisit ihminen joka ei ajattele vain omaa persettään, et hyökkäisi yksilön kimppuun jokaisella huora foorumilla.
Olin uhri.Kerro toki lisää. Olitko perusteettoman ilmiannon uhri, vai raiskauksen uhri?
En ole ollut ikinä syytetyn osassa ja loppuun tiedät vastauksen. Miksi muuten olisin sen puheeksi ottanut. Ihanaa kuulla että nautit toisen kärsimyksestä. Minulla ei ole ollut vaimoa ikinä. Vieläkö raiskaat lapsiasi?Olin uhri. Mikä tässä nyt koskettaa jos pillulla osaat pelata?
Olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, ja osaan ajatella myös omaa persettäni pidemmälle. Ei siinä sen kummempaa. Onko tätä mielestäsi jotenkin epänormaalia?Todella epänormaalia. Nimittäin jos oikeasti olisit ihminen joka ei ajattele vain omaa persettään, et hyökkäisi yksilön kimppuun jokaisella huora foorumilla.
Joko sinä olet lakannut hakkamasta vaimoasi?Olin uhri.Kerro toki lisää. Olitko perusteettoman ilmiannon uhri, vai raiskauksen uhri?
Jätit muuten ovelasti vastaamatta kysymykseeni, eli oletko koskaan ollut syytettyjen penkillä?
Outo tulkinta kun sinä itse olet vainonnut minua kirjoituksistani, ja esittänyt perusteettomia syytöksiä.En ole ollut ikinä syytetyn osassa ja loppuun tiedät vastauksen. Miksi muuten olisin sen puheeksi ottanut. Ihanaa kuulla että nautit toisen kärsimyksestä.Olin uhri. Mikä tässä nyt koskettaa jos pillulla osaat pelata?
Olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, ja osaan ajatella myös omaa persettäni pidemmälle. Ei siinä sen kummempaa. Onko tätä mielestäsi jotenkin epänormaalia?Todella epänormaalia. Nimittäin jos oikeasti olisit ihminen joka ei ajattele vain omaa persettään, et hyökkäisi yksilön kimppuun jokaisella huora foorumilla.
Joko sinä olet lakannut hakkamasta vaimoasi?Olin uhri.Kerro toki lisää. Olitko perusteettoman ilmiannon uhri, vai raiskauksen uhri?
Jätit muuten ovelasti vastaamatta kysymykseeni, eli oletko koskaan ollut syytettyjen penkillä?
#vajotaansamalletasolle