Täytyy tunnustaa, että sain tehdä tosissaan töitä etten hommannut itselleni banneja kun alkoi kaiken maailman sielut julistamaan mitä lie asioita.
Uutiset:
Tunnustan, että musta on välillä aika viihdyttävää, kun Jouni lukee mulle ääneen uusimpia käänteitä turskikselta. Talking about guilty pleasures.
Tunnustan, että taidan runkata vielä uudestaan. Ilman pikkareita.
jos Turkis on pässyt ihon alle, että sinne pitää valjastaa henkilö torumaan ja heristelemään sormella
Sehän juuri osoittaa, että kyllähän se vituttaa, että oman organisaation arvostellaan ja että organisaatiossa ollaan herkkiä arvostellulle.
^ Sori mutta Jounin uskonto kieltää lippalakit.
Tunnustan että mopo vähän keuli kaupassa kinder-hyllyn edessä... herra siunaa, kuka nää kaikki syö🙈🙈
Pysähdytäänpä nyt hetkeksi todellisuuden äärelle, vaikka meneekin OT. Ainoa "organisaatio", jota voi millään kriteereillä kutsua mun omaksi, on mun toiminimi. Luottamustehtäviä mulla on tällä hetkellä kaksi: olen Sexpo-säätiön hallituksen pj ja Sexpo Palvelut Oy:n hallituksen jäsen. Oletan, että Hese69 ei viittaa mihinkään näistä.
FTS Finland on tamperelaisten kollegoiden perustama vapaamuotoinen aktivisti- ja vertaisverkosto. Mä en vedä sitä, eikä vedä kukaan muukaan. Meillä ei ole hallitusta tai puheenjohtajaa. Ei paperilla eikä käytännössä.
Mä voin kyllä kertoa, miksi jengi kuvittelee mun olevan verkoston johtohahmo (tai lahkojohtaja tai mafiajohtaja). Siihen on kaksi syytä.
Syyn nro 1 ei pitäis tulla yllätyksenä kenellekään: Suomessa on tällä hetkellä noin kaksi sellaista aktiivisesti full service seksityötä tekevää ihmistä, joiden nimi ja naama on esillä. Mä olen niistä toinen ja toinen asuu Tampereella.
Syy nro 2 on se, että mä olen ihan saatanan poliittinen eläin ja taustaltani järjestöaktiivi, ja puhun seksityöhön liittyvistä teemoista paljon ja kiukkuisesti ja joka paikassa. Olisi siis aika vitun omituista, jos asiat ei henkilöityisi.
Vedetään vielä toinen tunnustus tähän vielä samaan syssyyn: tunnustan, että mulla todellakin menee ihon alle se, kun mun lukuisten viisaiden aktivistikollegoiden olemassaoloa sivuutetaan liittämällä kaikki vain muhun. Se, että kaikki muut aktivistit (a.k.a. vihaiset mafiajohtajat) ei huutele maailmalla omalla nimellään ja naamallaan ei kerro mistään muusta kuin stigman vahvuudesta.
EDIT: Haha, tää räntti oli mun 666. viesti tällä saitilla!
Tunnustan että mopo vähän keuli kaupassa kinder-hyllyn edessä... herra siunaa, kuka nää kaikki syö🙈🙈
Pitäskö mun tulla auttamaan?