”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Tunnustan että vetäisin Sokkarin Otto-automaatin nelivedolla irti, hyffeistä annoin asiakkaalle 1500, että pääsee maksamaan minulle 1500, että pääsen yöksi sen luokse paistamaan notskimakkaraa. Se on tuo kiertotalous, kyllä persutkin osaa kierrättää.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Tunnustan, että kiihottaisi aivan sairaasti katsoa kun vieras iso kulli jyystäisi mun 40-vuotiasta kaunista blondia ja timmivartaloista naisystävää. Olenkohan mä pervo aisuri...
Ollaan tällä fantasioitu sekstaillessa ja blondi on kiimoissaan myöntänyt, että haluaisi joskus kokeilla kimppaseksiä M-N-M mutta luulen, että sen pitäisi tapahtua spontaanisti ennenkuin suostuu... Luulen, että sille tämä on vain leikkiä ajatusten tasolla. Itse olen kyllä sen luokan pervo, että tuskin siitä krapulaa pahempaa vitutusta tulisi... Päinvastoin...
Tunnustan, etten aio tänään ottaa mitään alkoholipitoista.