Tämä valtio saisi kadota iänkaikkisiksi ajoiksi.
Uutiset:
Mikä olisi hyvä paikka asua loppuelämä, eläkeläisenä? Mua alkaa pelottaa sekä Suomi että Balkan, joissa asun. Madeira?
Mikä olisi hyvä paikka asua loppuelämä, eläkeläisenä? Mua alkaa pelottaa sekä Suomi että Balkan, joissa asun. Madeira?
Mikä sinua Suomessa eniten pelottaa?
Mikä olisi hyvä paikka asua loppuelämä, eläkeläisenä? Mua alkaa pelottaa sekä Suomi että Balkan, joissa asun. Madeira?Ihan minne vaan, kunhan muistat sitten maksaa maastapoistumisveron jota tämä nykyinen hallitus suuressa viisaudessaan on säätämässä.
Mikä sinua Suomessa eniten pelottaa?
Venäjä. Se on jännä juttu, olen kuitenkin 60- v enkä ole pelännyt Venäjää. Nyt pelkään, oikeesti.
Venäjän pelko on aivan ylimoitoitettua.
Suomi on ainoa Natoon kuulumaton Venäjän naapurimaa Euroopassa, jossa ei ole Venäjän joukkoja.Kyllä se vaan alkaa pahasti siltä näyttämään. Jäsenhakemus sisään kun vielä huolivat. Puheet jostain ihmeen Nato-optiosta saa unohtaa.
Pitäisiköhän tämän päivän Putinin kansainvälisen oikeuden räikeän loukkaamisen jälkeen herätä ja ymmärtää, Suomi natoon ja heti !
Suomi on ainoa Natoon kuulumaton Venäjän naapurimaa Euroopassa, jossa ei ole Venäjän joukkoja.Kyllä se vaan alkaa pahasti siltä näyttämään. Jäsenhakemus sisään kun vielä huolivat. Puheet jostain ihmeen Nato-optiosta saa unohtaa.
Pitäisiköhän tämän päivän Putinin kansainvälisen oikeuden räikeän loukkaamisen jälkeen herätä ja ymmärtää, Suomi natoon ja heti !
EU on täysin hampaaton Putinia vastaan.
EU:n reagointi Ukrainan kriisiin.
Vanha Spede-shown sketsi on aina vaan ajankohtainen.
https://youtu.be/behZ5xPl5TI