Oikeiston kateellisuus näyttäisi olevan käsin kosketeltavissa.
Uutiset:
^
Miksi olisin kateellinen? Sanna on edelleen se kaunis ja sopii hyvin mannekiiniksi.
No onneksi komento vallassa vaihtuu ja Elina saapuu estradille.
^No minkä puolesta Mustajärvi liputtaa?
Li Anderson on oikeassa sanoessaan, että Mustajärven sanomiset ei edusta vasemmistoliiton kantaa...
Mennäänpä taas vaihteeksi ketjun aiheeseen...
Medvedev jatkaa uskollisesti uhitteluaan. Kun se tappio häämöttää alkaa sapelien kalistelu.
Dmitri Medvedevin mukaan Venäjän tappio Ukrainassa voi johtaa ydinsotaan
https://www.verkkouutiset.fi/a/dmitri-medvedevin-mukaan-venajan-tappio-ukrainassa-voi-johtaa-ydinsotaan/#7b931f43
Mitä vittua Kekkonen olisi tehnyt Puten kanssa
Mitä vittua Kekkonen olisi tehnyt Puten kanssa
Jaa-a. Riippuu kulloisestakin tilanteesta. Se on sitä tilannetajua, että ei mene valmiin käsikirjoituksen kanssa tilanteeseen.
Tuskin olis aloittanut näyttämällä persettä ja lällättelemällä, mutta eihän sitä koskaan tiedä
Sauli Niinistö Ylen tv-tentissä (15.12.2011): – Minusta meillä ei ole tällä hetkellä minkäänlaista tarvetta Natoon. En näe sitä tarvetta seuraavan presidenttikauden aikana, ehken tällä vuosikymmenelläkään.
Sauli ajaa kaksilla rattailla Moskovaan?
Sauli Niinistö Ylen tv-tentissä (15.12.2011): – Minusta meillä ei ole tällä hetkellä minkäänlaista tarvetta Natoon. En näe sitä tarvetta seuraavan presidenttikauden aikana, ehken tällä vuosikymmenelläkään.
Molemmat ovat sittemmin muuttaneet mielipidettään.
Se nyt on vaihdellu mielipidettään vuosien varrella miten sattuu. Nyt kun kaikki hurraa siinä irrin Natokiimassa niin helppo paukutella henkseleitä kun ei ole itse vastuussa.
-Sauli! Mitäs nyt kun Venäjä hyökkäs Suomeen, koska liityttiin Natoon?
-Niin, minä taisin kyllä sanoa joulun alla 2011, että ei kannata liittyä
-Rouva pääministeri, mitäs teillä on sanottavaa?
-*poks*. Argh, mun tukka
Miten teillä siellä VKK:ssa noin niinkun muuten menee?
Erona toki se että teme oli lainannut Salen yli 10 vuotta vanhaa sanomaa, Sannan lausuma "hiukan" tuoreempi.Sauli Niinistö Ylen tv-tentissä (15.12.2011): – Minusta meillä ei ole tällä hetkellä minkäänlaista tarvetta Natoon. En näe sitä tarvetta seuraavan presidenttikauden aikana, ehken tällä vuosikymmenelläkään.
No sitten ajaa Sannakin: "Ei minun vahtivuorollani" juuri ennen Ukrainan sodan alkua.
Molemmat ovat sittemmin muuttaneet mielipidettään.
Nää tepsukan "nerokkaat" "servaukset" on taatusti kopioitu jostain vassarit24.fi foorumilta.
Miten teillä siellä VKK:ssa noin niinkun muuten menee?
Burn. Snäp. Sinä se osaat kyllä servata niin, että aikuinen ukko alkaa itkemään
En tiedä miksi, mutta sinusta tulee aina mieleen Hissun esittämä jatimatik ukko😁
Sinulla tuntuu olevan jonkinlainen ihme hinku ihailla Putinia ja Venäjää mitä en ymmärrä alkuunkaan.