Kertsinsalmen sillan venäjän pään lähellä paloi polttoainevarasto tänään. Taisi taas drooneja käydä kylässä.
Uutiset:
^^Vitali Klitschko Kiovasta olisi hyvä näihin edustustehtäviin. Pysyy iivana ojennuksessa ja lippu korkealla.Kyllä! Kaveri pystyy kopputtelemaan nenänpäähän kahdesta metristä.
Ukrainalaisia ja venäläisiä parlamentin jäseniä oli Turkissa jossain kokouksessa. Ukrainalainen edustaja meni Ukrainan lipun kanssa venäjän duuman edustajan esitykseen, toinen venäläinen edustaja repi lipun ukrainalaiselta. Ja sai pataansa. Ei huono, vaikka tämän tasoisten tyyppien pitäisi osata käyttäytyä arvokkaastikin
https://twitter.com/officejjsmart/status/1654169241237454876?s=61&t=beWG-TwA3esWyAAgvZqReA
Ihana huomata että politiikoillakin on tunteitaUkrainalaisia ja venäläisiä parlamentin jäseniä oli Turkissa jossain kokouksessa. Ukrainalainen edustaja meni Ukrainan lipun kanssa venäjän duuman edustajan esitykseen, toinen venäläinen edustaja repi lipun ukrainalaiselta. Ja sai pataansa. Ei huono, vaikka tämän tasoisten tyyppien pitäisi osata käyttäytyä arvokkaastikin
https://twitter.com/officejjsmart/status/1654169241237454876?s=61&t=beWG-TwA3esWyAAgvZqReA
Ellen aivan väärin kuullut niin arvoisa Ukrainan edustaja käytti venäläisestä vastapuolestaan useammin kuin kerran nimitystä сука, joka viittaa naaraspuoliseen koiraeläimeen eli narttuun.
Bitch slap ja
Toki saa, joskaan sinä et saa.Minun on melko heikkoa sotia noin perinteisellä tavalla tietyistä syistä. Minä hoidan kyllä osani täällä kotisuomessa avustamalla pakolaisia. Se on minun osani tässä sodassa.^Entä sinä?
Koska itse aiot tehdä niin?
Saisiko tähän jotain konkreettista?
Mun Mähösissä ei oo mitään jännää, sisältö on hyvin arvattavissa.
Jännä juttu että Mähönen, jonka kanssa joskus istuttiin samalla kongilla Sörkassä sanoi samaa.
Ven. duuman puhemies V. Volodin vaatii Puolalta hyvitystä nl:n uhrauksista Puolan hyväksi. Mitenkäs nuo stalinin 1940-luvulla Katyninin metsässä ja parissa muussa paikassa teloituttamat yli 21.000 puolalaista upseeria ja muuta koulutettua ihmistä? Maksaako venäjä heidän omaisilleen korvauksia?