Jos haluat liittyä mukaan yli satapäiseen joukkoomme, sovitaan sinulle kahvitreffit jonkun aktiivimme kanssa!Tai, jos pienempi yhteisö miellyttää sinua enemmän ja haluat liittyä yksipäiseen joukkooni, sovitaan sinulle kahvitreffit itseni kanssa!
Uutiset:
Jos haluat liittyä mukaan yli satapäiseen joukkoomme, sovitaan sinulle kahvitreffit jonkun aktiivimme kanssa!Tai, jos pienempi yhteisö miellyttää sinua enemmän ja haluat liittyä yksipäiseen joukkooni, sovitaan sinulle kahvitreffit itseni kanssa!
Tulin alalle tietenkin siksi, että olen irstas horo. Mitäs muutakaan. Tai no siis tarkemmin ottaen korkeahkolla libidolla varustettu ja siihen oheen opiskelujen vuoksi köyhä narttu. Ja pitäähän työn olla sellaista, mistä itse tykkää. Nämä pari takana olevaa työpäivää ovat olleet varsin mukavia. On tullut jopa himo tehdä vähän enemmän kuin alun perin ajattelin, kun tää panetus on muutenkin niin jäätävä koko ajan...
Moikka moi!
Nyt kun vihdoinkin aloitusaika päätettynä, niin päätin näin virallisesti esittäytyä 😁❤️
Olen 36v tatuoitu milf, M/L kokoa, 165cm pitkä ja D-kupin ihanilla rinnoilla varustettu. Punatukkainen kiusottelua rakastava pikkutuhma nainen, joka rakastaa pukeutua haarattomiin catsuiteihin, korkkareihin ja mekkoihin.
Pidän erityisesti gfe:stä, koska siihen kuuluu koskettelua, lämpöä, kiusoittelua, leikkimielisyyttä, kiihkeää ja kiireetöntä yhdessä oloa.
Saapi heittää viestillä 😘
Moikka moi!
Nyt kun vihdoinkin aloitusaika päätettynä, niin päätin näin virallisesti esittäytyä 😁❤️
Olen 36v tatuoitu milf, M/L kokoa, 165cm pitkä ja D-kupin ihanilla rinnoilla varustettu. Punatukkainen kiusottelua rakastava pikkutuhma nainen, joka rakastaa pukeutua haarattomiin catsuiteihin, korkkareihin ja mekkoihin.
Pidän erityisesti gfe:stä, koska siihen kuuluu koskettelua, lämpöä, kiusoittelua, leikkimielisyyttä, kiihkeää ja kiireetöntä yhdessä oloa.
Saapi heittää viestillä 😘
Jos joku kaipailee, tein uuden profiilin.
Tavattavissa ainakin pe-la 7.-8.5. 😊
Monen uuden kohdalla voisi todeta että kuva kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa..
Minulle visuaalisuus on tärkeää ja siitä syystä moni neito jää tapaamatta koska ei ole kunnon kuvia..
Reilu nelikymppinen punapää Oulusta. Pituus 164 cm ja paino noin 67 kg.