Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupsujen määrä  (Luettu 2776 kertaa)

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 358
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Hupsujen määrä
« : Maaliskuu 21, 2022, 07:58:08 »
En tiedä, seuraako kukaan muu naapurisaitin lukemia, jotka näkyvät jokaisen osaston perässä. Nainen hakee miestä osaston lukemaa on mielenkiintoista seurata.

Ennen koronaa lukema oli jotain 1500 ja vähän päälle. Koronan aikana se putosi 1300 ja alkoi jo nousta alkuvuodesta takaisin ollen jo yli 1400. Nyt se on ollut taas laskussa, ja on karvan alle 1300.

Mistähän tuo lasku tähän väliin johtuu? Ukrainan sota ja venäläiset katoamassa?

Toki tuossa luvussa on aina passiivisia ilmoituksia paljon, mutta niiden määrä on tuntunut kuitenkin olevan vakio.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (125)
  • Viestejä: 3068
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hupsujen määrä
« Vastaus #1 : Maaliskuu 21, 2022, 15:17:12 »
Hmmm...
Mä luulen että tuossa määrässä parin sadan ilmon vaihtelut on ihan normaalia heiluntaa, tuskin siihen aina mitään erityistä syytä tarvitaan.
RE:n puolella jo pitkään ilmoitusten määrä on ollut koronaa edeltävällä tasolla, siellä sen vaikutuksen huomasi jotenkin paremmin, kun noin 300 ilmosta määrä laski alle sadan.

Yleensä alalle isommat määrät uusia & kokeilijoita on tullut myöhemmin keväällä (=kesäksi), ulkomaiset keikkailijatkin saattavat olla jonkin verran aktiivisempia silloin (?). Odottaisin että tuo luku siis nousisi siinä toukokuun aikoihin.

Toisaalta, jotkuthan ennusti että koronan jälkeinen maailma saattaa olla myös sellainen että hutsujen määrä Suomessa vähenee hetkeksi. Mä en sitä ajatellut tapahtuvan, mutta voihan olla että tässä on käynyt niinkin.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Rööperi ke 25.9. & pe 27.9.!

Poissa Ilotikku

  • Hero Member
  • Viestejä: 506
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupsujen määrä
« Vastaus #2 : Maaliskuu 22, 2022, 19:29:17 »
Se on tämä mun kevätkiima. Tarvitsevat vähän taukoa välillä.  :behind:

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hupsujen määrä
« Vastaus #3 : Maaliskuu 22, 2022, 20:24:55 »
^ Haha! No niin tietysti! 😂
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 866
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupsujen määrä
« Vastaus #4 : Maaliskuu 22, 2022, 22:23:11 »
Hmmm...
Mä luulen että tuossa määrässä parin sadan ilmon vaihtelut on ihan normaalia heiluntaa, tuskin siihen aina mitään erityistä syytä tarvitaan.
RE:n puolella jo pitkään ilmoitusten määrä on ollut koronaa edeltävällä tasolla, siellä sen vaikutuksen huomasi jotenkin paremmin, kun noin 300 ilmosta määrä laski alle sadan.

Yleensä alalle isommat määrät uusia & kokeilijoita on tullut myöhemmin keväällä (=kesäksi), ulkomaiset keikkailijatkin saattavat olla jonkin verran aktiivisempia silloin (?). Odottaisin että tuo luku siis nousisi siinä toukokuun aikoihin.



Se on juuri näin - tarjonnan kausivaihtelut ovat tyypillisiä tällä alalla. Tuollainen vaihteluväli menee ihan kausivaihtelun piikkiin.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa runkqvist

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupsujen määrä
« Vastaus #5 : Maaliskuu 28, 2022, 15:18:14 »
Naapurisivustolla oli ainakin joskus ennen jopa häiritsevässä määrin duplikaatteja, ts. saman ilmoittajan identtisiä tai melkein identtisiä ilmoituksia. Ehkä duplikaattien määrä on vähentynyt.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7227
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hupsujen määrä
« Vastaus #6 : Maaliskuu 28, 2022, 17:08:37 »
Naapurisivustolla oli ainakin joskus ennen jopa häiritsevässä määrin duplikaatteja, ts. saman ilmoittajan identtisiä tai melkein identtisiä ilmoituksia. Ehkä duplikaattien määrä on vähentynyt.

Voi tosiaan olla, että tuplailmojen määrät on vähentyneet. Sama henkilö on niissä ollut eri nimellä naapurin ilmoissa, mutta täytyy sanoa, että en ihan satavarma ole siitäkään.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 75 )