Me turskatkin olemme aika ajoin epävarmoja ja haavoittuvia. Sitä vaan miettii omaa olemustaan ja kelpaako miehenä Siispä palveluntarjoajat, mitäpä mietitte. Olenko komea? Onko minulla iso kyrpä?
Uutiset:
Me turskatkin olemme aika ajoin epävarmoja ja haavoittuvia. Sitä vaan miettii omaa olemustaan ja kelpaako miehenä Siispä palveluntarjoajat, mitäpä mietitte. Olenko komea? Onko minulla iso kyrpä?
^Seuraavaksi Teme696 varmaan otat osaa hintakeskusteluun ja kerrot kuinka sinä saat pillua halvemmalla kuin muut turskat.
Me turskatkin olemme aika ajoin epävarmoja ja haavoittuvia. Sitä vaan miettii omaa olemustaan ja kelpaako miehenä Siispä palveluntarjoajat, mitäpä mietitte. Olenko komea? Onko minulla iso kyrpä?Odotan sepin vastavetoa.
Jep, sen huomaa kun katsoo keneltä on tullut eniten replyjä tähän ketjuun.Me turskatkin olemme aika ajoin epävarmoja ja haavoittuvia. Sitä vaan miettii omaa olemustaan ja kelpaako miehenä Siispä palveluntarjoajat, mitäpä mietitte. Olenko komea? Onko minulla iso kyrpä?
Nyt varovasti, tällainen kuva on punainen vaate forkan persaukisille 😁
Me turskatkin olemme aika ajoin epävarmoja ja haavoittuvia. Sitä vaan miettii omaa olemustaan ja kelpaako miehenä Siispä palveluntarjoajat, mitäpä mietitte. Olenko komea? Onko minulla iso kyrpä?Just aloitin urani
Pitäisikö tuonne piilottaa se dick?Me turskatkin olemme aika ajoin epävarmoja ja haavoittuvia. Sitä vaan miettii omaa olemustaan ja kelpaako miehenä Siispä palveluntarjoajat, mitäpä mietitte. Olenko komea? Onko minulla iso kyrpä?
Mutta timanttinen pikkarinkastelu-kuva TrueHuorille 🤩😁 Tällaisia dickpickejä saa lähettää milloin vain 😘
...
Kuljettelin jossain vaiheessa muutamaa 500€:n seteliä mukanani mutta niitä olikin hankala käyttää kun ei kellään ollut vaihtorahaa 🥺
...
...
Kuljettelin jossain vaiheessa muutamaa 500€:n seteliä mukanani mutta niitä olikin hankala käyttää kun ei kellään ollut vaihtorahaa 🥺
...
Saiskohan Ronja tankin täyteen 500e:lla...🤔
Sano kun oot menossa tankille niin tuun mukaan 🙏🏽...
...
Saiskohan Ronja tankin täyteen 500e:lla...🤔
Joo sais! Kahesti! 😄