Saitko pesää, vai et?
Kyrpä pystyssä kirjoittelin yhelle leidille tässä männä kuukaukautena ja hääkin vastaili mulle jotakin, mut ei siitä tullut sitten hevon vittua.
Päätin sitten kirjoittaa yleisönosastolle, et tulin väärinkohdelluksi, koska hän ei ilmeisesti pitänyt minua minään. Siitä suivaantuneena aion lähettää kirjeen jonnekin huorien asiakaspalveluun ja valitan sinne niin että tuntuu.
Tuun sorkkimaan tähän ketjuun...Ylläpito voi poistaa jos näkee aiheelliseksi.
Siis huorien asiakaspalveluun kannattaa ilman muuta tehdä valitus.
Varsinkin jos kirjoitat siihen, että kyrpä pystyssä yritit varata aikaa, eikä siitä tullut mitään valmista.
Se on vähän niin, että me seksityöntekijät olemme melko oman arvonsa tuntevia ihmisiä.
Kiitos tämän voimaannuttavan työn.
Kun saamme viestejä missä yritetään varata aikaa juuri tuolla kyrpä kädessä ja pystyssä mentaliteetilla, se paistaa niin läpi valituissa sanamuodoissa, että se on jo yksi syy heivata älä_vastaa-osastoon.
Minulla hylkäyksen aiheuttaa ainakin tällaiset lähestymistavat (en väitä että Sutki67:lla olisi näin)
- ooh, anna pesää
- näytä vittu
- lähetä kuva sun pillusta
- aaaah mä runkkaa. Koska voin tulla.
- lähetä huora sun osoite, mä tulen tunnin päästä.(mitään ei oltu sovittu)
Joo, siis ihan oikeesti. Ja nuo muutamat esimerkit ovat siitä kevyemmistä päästä.
Nämä kyrpä kädessä ja pystyssä-kirjoittajat unohtavat sen, että vaikka olemme
huoria, olemme myös
ihmisiä.
Kun toisen noista sen iillä alkavan unohtaa ja se näkyy ajanvaraus viestittelyssä, melko varmasti ainakin suomalaisilta palveluntarjoajilta ei löydy aikaa.