Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kotimainen vaiko ulkkari?  (Luettu 11036 kertaa)

Poissa ThomasDundee

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kotimainen vaiko ulkkari?
« Vastaus #60 : Lokakuu 01, 2024, 19:29:44 »

Hupakko "do you go to the gym everyday?"
Noodeli "no"
Keskustelu päättyy, muna suuhun.

Toinen hupakko "are you from Tampere?"
Noodeli "yes"
Keskustelu päättyy, muna suuhun.

😂 Ai saakeli, tää oli hyvä.
Juuri näin, kutakuinkin tähän tapaan ne jutustelut yleensä menee. 😂

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #61 : Lokakuu 01, 2024, 20:03:57 »

Jokin ouh fak fak jees jees ouh fak ei säväytä, vaan ihan suomella ja sen murteilla tulee hyvä fiilis.

Joo ja itse en pysty edes kuuntelemaan tuommoista nauramatta. 😂
Livekonsertit 2024: 17

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #62 : Lokakuu 01, 2024, 21:24:15 »
Tuo on vielä ihan siedettävää mutta kun jotkut pse-akat alkavat sängyssä huutamaan kuin hengenhädässä ja kertovat jälkikäteen saaneensa ties kuinka monta orgasmia.. 🤣🤣🤣

Tuo menee jo yli oman sietorajan..🤨

Poissa PervoJorma

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #63 : Lokakuu 02, 2024, 00:06:34 »
Ainakin itsellänimenee rahat lähinnä ulkkareihin. Syy on siinä, että pääasiallisesti ovat vaan paremman näköisiä kuin kotimaiset. Viimeisin  kotimainen, jota tuli enemmän tavattua oli nyt jo lopettanut Emilia. Pärjäsi ulkonäön puolesta ulkkareille ja oli todella himokkaan oloinen. Sääli että lopetti.

Poissa Patse vaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #64 : Lokakuu 09, 2024, 15:58:24 »
Kotimainen ehdottomasti.

Poissa Hupiukko Pro

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #65 : Lokakuu 09, 2024, 16:44:23 »
Ulkkari. Jokusen kotimaisenkin toki tavannut, mutta jotain on puuttunut.

En nyt mitenkään halua ylimielinen olla, mutta halutessani saisin seksiä muutenkin kuin rahaa vastaan. Kotimaisissa palveluntarjoajissa ei tule niin paljon sellaisia vastaan, joista ajattelee heti että vastaavaan ei olisi ikinä rahkeita ilman, että raha vaihtaisi omistajaa. Kokemuksia tässä kuitenkin haetaan, tyhjät kassit voin hoitaa itsekin.

Latinoihin olen erityisesti mieltynyt, heidän kanssa meillä on vaan järjestäen täysin erilainen kemia mitä kotimaisten kanssa. Toki mainittakoon vielä se, että itse arvostan OWOa  paljon ja luotettavat kotimaiset eivät sitä juurikaan tarjoa. Syyn toki ymmärrän, mutta kuluttajana olen oikeutettu suuntaamaan rahani sinne missä se on mahdollista.

Poissa käykkä jyrpä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #66 : Lokakuu 11, 2024, 01:35:15 »
se ja sama oikeastaan.lontoo sujuu mutta kyllä eräs turussa aikaa viettävä suomalainen on kyllä tosi mukava tyttö.vaikka itse en sinä päivänä ollut niin fiiliksissä jostain syystä niin sain hänelle kaksi orgasmia tuotettua ja itsekin pääsin maaliin..yli ajallekin meni vartin verran eikä hoputtanut.itse älysin lähteä.tottakai se yhteinen kieli tekee asioista helpompaa ja syvempää.mutta juttu on ollut todella onnistunut myös ulkomaisen kanssa.hekin tykkäävät romantiikasta.minkä välillä itsekin unohtaa näissä hommissa.kerran tyttö valitti selkää joten hieroin häntä 20minuuttia ja loppu 40olikin sitten upeaa.joskus pitää antaa muutakin kuin rahaa saadakseen😄 tästä reissusta jäi muutenkin mieleen että kun lähdin asunnosta jossa 3 tyttöä niin tuttu mies oven takana vuoroaan oottamassa.pikaiset heipat ja naurut siinä😂👍

Paikalla Thor Patsas

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #67 : Lokakuu 11, 2024, 04:06:34 »
Minulle kelpaa kumpi tahansa kunhan hän viehättää silmääni ja henkilökemiat pelaavat. Kotimaisen palveluntarjoajan lisäksi minä eli itse Thor Patsas olen myös köyrinyt ainakin kolmea tummapintaistakin helmeä. Eikä se tule jäämään siihen.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Peräkammarin poika

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #68 : Lokakuu 18, 2024, 19:48:43 »
Kotimainen.

Poissa omnom

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #69 : Lokakuu 18, 2024, 20:15:58 »
Itseä kiinnostavien kotimaisten tarjonta on ollut heikkoa ja viimeisin kotimainen kokemus alkuvuodesta oli sen verran iso pettymys(jonka vuoksi turskailu on ollut holdissa lähes koko tämän kuluneen vuoden), joten seuraava PT on mitä todennäköisimmin ulkkari.
-sloppy dicks racing team-