Ehdin tapaamaan kuningattaren vähän ennen kuin maailma meni kiinni ja olen siitä onnellinen.
Ennakkotiedot
Kuningattaren ilmoitukset ovat hyvin informatiivisia ja kuvat erittäin laadukkaat. Kaikki tiedot sekä kuvat osoittautuivat myös täydellisen totuudenmukaisiksi.
Kuningattaren terävä äly ja kyky pisteliääseenkin keskusteluun on varmasti käynyt monelle ilmi täältä palstalta. Se saattaa jakaa mielipiteitä, minulla se lisäsi kiinnostusta.
Yhteydenotto ja -pito
Yhteydenotto ja vuorovaikutus ennen tapaamista tapahtui sähköpostilla. Vastaus tuli nopeasti, viestintä oli kaikin puolin asiallista ja fiksua. Tarkennuksia ja lisätietojakin kyselin ja asialliset vastaukset sain. Uskoisin että vastauksia saa niin kauan kuin kysymykset pysyy asiallisina. Tärkeimmät perusasiat toki löytyi ilmoituksesta ja heti ensimmäisestä vastauksesta joka yhteydenottoon tuli. Omalta osaltani tapaamisen varmistuminen meni edelliseen päivään, mutta kuningattaren osalta kaikki olisi voitu varmistaa paljon aiemminkin, mikä on mielestäni hieno juttu kun tapaamiseen ei tulla ihan lähinurkilta.
Pelipaikalle saapuminen
Ohjeet saapumiseen yksiselitteisen selkeät. Toimii.
Ensikohtaaminen
Tämä on aina hieno hetki. Ovelle tuli iloinen nainen, jonka olemuksesta tai käyttäytymisestä ei olisi voinut kuvitella millä asialla ollaan. Jos varautuneisuutta ensitapaamisella olikin, se ei näkynyt tai tuntunut millään lailla. Ihan kuin olisi kaveria mennyt moikkaamaan. Tykkäsin kovasti.
Ulkomuoto
Kasvot nätit, suloinen hymy ja kivasti tuikkivat silmät. Minun mielestäni ihan huikean nätti luonnollinen nainen. Vartalo matalaa mallia, joka minulle on positiivinen asia. Rinnat aivan mielettömän kauniit ja kiinteät, oikein mukavan kokoiset ja huikean mukavat kädessä. Tiimalasiltahan kuningatar näyttää, joskaan en ole koskaan nähnyt yhtä upeaa alaosaa tiimalasissa. Takapuoli, perse, peppu, pylly - mikä se nyt onkaan on ehdottomasti upein mitä minä olen livenä nähnyt saatikka koskettanut. Se on iso suhteessa muuhun vartaloon, mutta napakka ja kiinteä. Pakaroiden väli muodostaa niin syvän kuilun, että luulin tulleeni Jyväskylän sijaan Grand Canyoniin. Ja tietysti sieltä kuvissakin näkyvän söpön karvatupsukan takaa löytyy pinppi, joka on äärimmäisen kaunis ja puhdas.
Aktiviteetit ja osaaminen
Tarjonta on laaja ja varmasti jokaiselle löytyy jotain. Ne aktiviteetit, joihin itse pääsin tällä kertaa osallistumaan, hoidettiin osaavasti. Suutelijana tämä kuningatar on huipputasoa - minusta tuntui että minua haluttiin suudella mikä tietysti saa miehen tuntemaan itsensä äijäksi. Paikat tuntuu tiukoilta ja niitä osataan mukavasti tarjota ja käyttää. Parasta toiminnassa on kuitenkin asenne: mieletöntä kun hymystä ja silmistä näkee, että kuningattarella on hauskaa ja hän nauttii tempuista joita minulle tekee. Tämä on suurin tekijä siinä, että minä menen uudestaan.
Vuorovaikutus
Kuningatar on terävä ja selvästi älykäs. Terävyys voi aiheuttaa pistelyä, mutta uskon että tämä on paljonkin riippuvaista siitä mitä asiakas omalta osaltaan tarjoaa. Itse en mennyt paikalle pohdiskelemaan tai filosofoimaan mutta uskon foorumikirjoitusten perusteella että sekin onnistuu. Juttelu oli kyllä välitöntä ja ainakin minun kohdallani voin vilpittömästi sanoa, että koin itseni arvostetuksi vieraaksi. Kaikin puolin mukava tyyppi jonka seurassa viihdyin hetkisen oikein hyvin.
Loppuyhteenveto
Olen äärimmäisen tyytyväinen että menin. Kokemus oli yksi elämäni mukavimmista hassutteluhetkistä. Juttelimme myös seuraavasta kerrasta, mikä on tietysti kivaa. Minut kuningatar sai vakuuttuneeksi siitä, että seuraava kerta tulee olemaan vielä parempi, antoisampi ja unohtumattomampi. Minun puolestani on varmaa että seuraava kerta tulee, kunhan maailma on taas normaali. Tai ainakin normaalimpi.