Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?  (Luettu 30076 kertaa)

Poissa Ville1974

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #60 : Elokuu 03, 2024, 13:37:57 »
Olen suunnitellut jättäväni luontaisen mustasukkaisuuden tyystin pois seuraavasta suhteesta. Tarkoitus on jopa yllyttää naista vieraisiin koska sellainen kiihottaa minua. Sen ajatteleminen saa heti kovaksi. Tämä lienee helpompaa kun alusta alkaen haen juuri tietyllä asenteella seuraa. Ei tarvitse pitkän ajan päästä yrittää vihjailla halujaan.
Pk-seudulla ihmetellyt koko ikänsä. Harva asia jaksaa hämmästyttää:)

Poissa Turuntyttö

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1011
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #61 : Elokuu 03, 2024, 14:14:59 »
Olen suunnitellut jättäväni luontaisen mustasukkaisuuden tyystin pois seuraavasta suhteesta. Tarkoitus on jopa yllyttää naista vieraisiin koska sellainen kiihottaa minua. Sen ajatteleminen saa heti kovaksi. Tämä lienee helpompaa kun alusta alkaen haen juuri tietyllä asenteella seuraa. Ei tarvitse pitkän ajan päästä yrittää vihjailla halujaan.

Fiksusti ajateltu!👌 Kun heti jo tapailuvaiheessa on rehellinen ja avoin omista haluistaan jne, niin silloin saa heti kättelyssä karsittua pois ne, joiden kanssa omien halujen toteuttaminen ei ole mahdollista.😊 Pitkän parisuhteen jälkeen voi olla itselleenkin vaikea lähteä ehdottamaan jotain tuollaista, etenkin jos tietää että toinen on täysin sellaista vastaan.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Ville1974

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #62 : Elokuu 03, 2024, 15:46:37 »
Kyl, mutta niitä kilttejä naisia ei sitten parane katsella kun ei heistä ajoon ole.
Jos taas haksahtaisi perinteisempään niin ennenpitkää alkaa kaikki muu taas himottaa. Onnellisempana (molemmat) pysyisi jos eukkoa pannaan kuin viimeistä päivää. Sydän haluaa mitä sydän haluaa.
Pk-seudulla ihmetellyt koko ikänsä. Harva asia jaksaa hämmästyttää:)

Poissa JämeräpartainenInsinööri

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #63 : Elokuu 04, 2024, 18:01:55 »
Jos hän haluaisi, hyväksyisin, puhuttu jo. Samoilla ehdoilla kuin itselleni nyt -- järkevästi, turvallisesti, ei tunteita, ei uuden elämänkumppanin hakua  ;D
(Muokkaus: Ja ei salailua!)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 04, 2024, 18:04:21 kirjoittanut JämeräpartainenInsinööri »

Poissa DeiDei

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #64 : Elokuu 10, 2024, 22:03:25 »
Jos hän toisi leivän pöytään, niin hyväksyisin. Muuten en.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1340
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #65 : Elokuu 10, 2024, 22:28:56 »
Jos hän toisi leivän pöytään, niin hyväksyisin. Muuten en.

Jos vaimollasi olisi hyväpalkkainen työ, niin antaisit hänen käydä naapurin sedän luona kylässä?

Poissa DeiDei

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #66 : Elokuu 10, 2024, 22:33:47 »
^ Kyllä minä lasken huoraamisen työksi. Ja on se aina parempi jos se käy naapurin sedällä töissä, kuin vapaa- ajallaan, niinkuin monasti sosiaalisessa Suomessa muuten tehdään.  ;D

Poissa Ukkom1966

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyttekö vaimon/tyttöystävän käydä vieraissa?
« Vastaus #67 : Syyskuu 09, 2024, 14:17:31 »
Me kanssa oltu nuoresta asti. Seksi kotona kuivui. Aloin käydä maksullisilla ja hoidin vaimolle maksuttoman petikaverin. Nyt on kotonakin kipinää pitkästä aikaa. Kaveri käy meillä ja olen katsellut aina välillä heitä.