Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eturauhasen hieronta  (Luettu 10777 kertaa)

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eturauhasen hieronta
« Vastaus #20 : Tammikuu 16, 2025, 05:50:30 »
^^Mä teen myös, ihan mitä kautta halutaan.
Nokialla 24.-26.1.

Poissa Bim44

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Tammikuu 16, 2025, 11:32:21 »
Mä haluaisin kokea kun lypsettäis sähköllä sondaamalla ja sähköplugilla anaaliin. Joskus saanut eturauhasorkun fistauksessa, oli ihan parasta!

Paikalla Paroni

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : Tammikuu 16, 2025, 19:19:54 »
Voiko sondilla stimuloida eturauhasta?

Tämä herätti juuri yhden kinkin uudelleen henkiin, aina välillä haaveillut sondauksesta ja esim videot missä sondataan pikkurillillä ovat äärimmäisen kiihottavia, vaikken ikinä itse lähtisi tuollaiseen

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
« Vastaus #23 : Tammikuu 16, 2025, 19:47:55 »
^ Ai kamala. Tiedostan sondauksen olevan aivan eri asia, mutta en voi mitään verkkokalvoille tunkevalle mielikuvalle ja kalun piiloutumiselle kuin avantouinnissa. Nuorena poikana kävin std-testeissä ja silloin se vielä hoidettiin hoonaamalla virtsaputkesta. Saattoi mielikuvitukseni värittää tilannetta, mutta hoitaja näytti ihan siltä, että mielessään kostaa pettäneelle exälleen. Pumpulipuikko näytti samanlaiselta millä merirosvot latasi laivatykkejä. Kalpeana ja polvet notkuen poistuin näytteenottohuoneesta.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa gorth

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Tammikuu 16, 2025, 19:49:26 »
^^ Varmaan teoriassa joo - persmarjahan on osa virtsaputkea tavallaan. Ei kait se erota, mistä suunnasta se paine tulee - toki sondissa varmaan ongelmana on sen koko ja se että varsinaisesti virtsaputkea ei oo tarkotettu kestämään painetta ja hankausta

Paikalla Paroni

• Full Member
« Vastaus #25 : Tammikuu 16, 2025, 19:57:24 »
Tietty jos siihen teräksiseen sondiin tökkää vibralla niin voi olla että synapsit räjähtää.