Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sophia  (Luettu 11691 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1058
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sophia
« Vastaus #20 : tänään kello 17:23:30 »
Tää oli ihan selvä heti, että viileys vetää kääntäjällä. Se on sitte toine juttu onko turska vai hupsu.

Paikalla Volcano

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sophia
« Vastaus #21 : tänään kello 20:41:57 »
Monet tytöt ovat näyttäneet viestejä asiakkailta, joissa pyydetään alennusta vastineeksi siitä, että he kirjoittavat foorumille hyviä arvosteluja, jotka nostaisivat arvosanaa ja kävijämäärää. En tarkoita tässä ketään erityisesti, mutta on jotenkin outoa puolustaa jotain, mikä on ilmeinen feikki.
!kahdella sanalla!

Paikalla Volcano

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sophia
« Vastaus #22 : tänään kello 21:48:28 »
The attempts by a few losers (or one with aliases)  to slander only increase the desire to meet Sophia.

Mielipide ja faktat eivät ole kunnianloukkausta! Voidaan myös sanoa, että ne, jotka täällä 'puolustavat', ovat juuri niitä epäonnistujia, jotka kirjoittavat arvosteluja saadakseen alennuksia, tai yksi useilla salanimillä, tai itse Sophia ystävineen. Hänellä on lahjakkuutta feikkien tekemisessä. :weightlifting: :weightlifting:
!kahdella sanalla!

Paikalla Volcano

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sophia
« Vastaus #23 : tänään kello 22:07:06 »
Kävin tänään tapaamassa tätä brasilialaista punapäätä ja se oli yksi parhaimpia kokemuksia mitä minulle on tullut vastaan näissä merkeissä. Kuvat ovat aidot ja ajantasaiset. Ainakin minun makuuni hänen kurvikas mutta hoikka kroppansa on aivan uskomattoman upea.

Myös tytön asenne on erinomainen ja tapaaminen oli oikeasti GFE-henkinen sisältäen suutelua ja halailua. Tapaamisen aikana ei ollut minkäänlaista kiireen tuntua tai hoputtelua.

Lisäksi Sophia puhuu sujuvaa englantia, ja hän on mukavaa juttuseuraa.

LOL HEI SOPHIA!  Halpa temppu! Kirjoitit itse itsestäsi hyvän arvostelun 'asiakkaan' roolissa 😂👍 Ja muista tytöistä kirjoitit negatiivisia kommentteja. Arvostelujesi aihe paljasti sinut!  :headbang:
!kahdella sanalla!